duo-kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door suusvdw, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hallo,

een paar dagen geleden had ik op het oude forum een vraag gesteld over een duo-kinderwagen. Ik kan mijn berichtje niet meer terug vinden, dus hier nogmaals mijn vraag.
    We zijn ons al aan het orienteren op duo-kinderwagens.
    Nu wil ik eigenlijk een wagen met een bak en niet met een kindernestje, dit omdat me dit niet zo fijn lijkt. Ook lijkt het me practisch dat we de maxi-cosi erop kunnen zetten.
    De vorige keer had ik al een reactie dat de wagens in Duitsland veel goedkoper zijn, dat was al een super reactie!:)
    Heeft iemand ervaring met de kinderwagen Zoom??
    Ik hoor het wel,

gr Suzanne

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Geen ervaring, maar wij gaan die dus ook kopen als de echo (aankomende vrijdag) goed blijkt te zijn. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat 't echt een hele fijne wagen is, en je hebt er veel mogelijkheden mee. Wij wilden idd ook perse een wagen met een reiswieg, en niet met een babynestje. Als we 'm hebben laat ik 't nog wel weten!

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi!

Omdat wij een tweeling verwachten hebben wij ons ook goed georienteerd op de duo wagens. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de easywalker duo. Daar kun je alle variaties mee maken. Reiswiegje, buggie, maxi cosi..etc etc..

Wij vonden ook de zoom mooi, maar als je hem in het echt ziet, vonden wij hem toch wel erg lang..Leek ons niet praktisch in de winkel...

Succes met uitzoeken! :)

Deel Deze Pagina