hoi meiden, ik ben aan het rondkijken voor een auto. en vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met deze auto's. kwa onderhoud en kofferbak ruimte. daihatsu yrv 2003 kia rio 2003
hier heel veel ervaringen te lezen; Daihatsu Young RV 1.0 12V RTi (2003) | Myreview - AutoWeek.nl MyReview auto Kia Rio - AutoWeek.nl
hallo ik weet niet waar je naar opzoek bent en wat er in de koffebak moet passen en budget maar ee deawoo tacuma is ook heel erg leuk die hebben wij
hoi cynt1985 ik ga is kijken naar de daewoo tacuma er moet een vast frame rolstoel in de kofferbak passen. (helaas niet inklapbaar) in de kia rio past het net.
Gaat denk ik ook niet in die daihatsu passen. In een Daihatsu Gran Move wel! Daihatsu's zijn érg fijne auto's! Wij hebben er ook 1
in een kia rio past het. die heb ik bij een auto bedrijf geprobeerd. ik vroeg me alleen af of er meiden zijn die ervaring hebben met deze auto kwa onderhoud enzo. hebben jullie misschien nog een paar ideetjes? mijn rolstoel is 45 breed (inclusief wielen) 40 breed zonder wielen 70 hoog en 70 lang
Niet met de YRV, wel Daihatsu; in 1 woord geweldig! Ga eens naar een dealer, ga praten, passen en rijden, dat is de enige tip die ik je kan geven. Succes!
Kheb net mn vriend gebeld (die is automonteur). Beide merken zijn vrij betrouwbaar. Geen problemen bekend. Rio is waarschijnlijk groter qua kofferbak ruimte. Nu is het altijd afwachten hoe een auto uitvalt, maar hij zei dat het beide goede merken zijn.
erg bedankt meiden! jeskejes bedankt dat je het aan je vriend hebt gevraagd waarschijnlijk ga ik voor de kia rio. daar past alles in en is niet zo heel duur in aanschaf.
Ik heb een daihatsu gehad (natuurlijk is de ene auto de andere niet) maar wat een goede auto was dat zeg, hij zag er niet uit maar echt hard. ja vanuit mijn ervaring zou ik daar voor gaan.
Daihatsu is een zeer betrouwbare auto... echt degelijk en gewoon goed en fijn Mijn ouders hebben vroeger zelf ook altijd daihatsu's gereden en ze hebben ons echt nog NOOIT in de steek gelaten! Zelfs ik wil nooit een andere auto weer