Het is een crosstrainer van casafitness; de silver edition van 2006. Hij heeft: Monitor functies: Snelheid, tijdmeting (op- en aftellend), afstand (op- en aftellend), calorien, hartslagmeting en hartslaglimiet, oorsensor. Bijzonderheden: - geschikt tot maximaal 135Kg lichaamsgewicht - stroomvoorziening op batterijen - massa vliegwiel 22Kg - Weerstand conventionele magneet crosstrainer - in stappen, van licht naar zwaar, instelbaar - L128 x B57 x H167 - totale gewicht 47Kg - verstelbare voetplaten Hieronder (zie link) kan je het nieuwere model bekijken. Volgens mij is deze nagenoeg hetzelfde. Alleen heeft die van ons geen rode handvaten maar zwarte. http://www.fitnessdoejethuis.nl/pagina' ... tness1.htm Het is een goede stevige...ben zelf nogal stevig dus hij moest wel blijven staan als ik erop stond hahaha! Hij moet dringend weg omdat we dringend de ruimte nodig hebben op zolder voor de slaapkamer van ons zoontje! Groetjes mowtom ps voor foto's mail me!
foto's staan nu in mijn album. Let niet op die zwarte vlekken eromheen...dat was om de zooi een beetje weg te werken hahaha..
Uhm ja dat vind ik moeilijk. Wij hebben m bijna 2 jaar geleden voor 550 euro gekocht... Als jij een mooi bod kan doen. Ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben hoor ik wil m tenslotte snel weg hebben van de zolder.