Waar leuk baby jasje kopen (jongen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Steph80, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ons mannetje wordt in november verwacht en nou hoef ik alleen nog een jasje, maar ik kan nergens een leuke vinden!
    En welke maat is nou handig? Ben bang dat hij zo uit een 50 is, dan maar 56? Hebben jullie echt een jasje of zo'n heel pakje?
    Foto's zouden leuk zijn :D

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Had hier jasjes en pakjes. Praktisch niet gebruikt. Veel te onhandig bij zo'n kleintje. Gebruikte Voetenzakken en wrappers.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Ik zou een lekker teddy vestje/ jasje doen en dan een maat groter.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik hoorde ook al dat jasjes de eerste 6 maanden onhandig zijn.
    Voetenzakken of zo'n teddy-pak schijnen handiger te zijn, dus ik heb ook nog geen jasje gekocht. Ze zijn overigens ook lastig te vinden in maatjes kleiner dan 62...

5. mamavan2moppies

mamavan2moppies Actief lid

15 feb 2016
    193
    80
    28
    haarlem
    Ik had een jasje van froy en Dind. Ideaal, super soepel. Maar ik weet niet of ze ook jongensjasjes hebben.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb borg vestjes van z8, in maat 56. Wel tweedehands, maar nog heel mooi. Pakjes zijn niet zo handig want een slapende baby aan en uitkleden in zo'n pak is een uitdaging. En ze zullen toch in ons ritme qua school mee moeten dus soms slapend mee.

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik heb 2 novemberkindjes. Ik had voor hun een mooi dik vestje van de h&m. Dat droegen ze in de wagen. Zo onder de dekentjes is dat warm genoeg.
    De maat was bij mij wel wat royaal. Maar ik sloeg de mouwboordjes gewoon om. En als het erg koud was zorgde ik dat de handjes in de mouwen bleven.
    Volgens mij was het vestje maat 68 ofzo. Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en draagt het vestje nog.

8. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Dilemma! Ik zag dus laatst echt een super leuk jasje hangen bij de hema in een mini maat, maar ik dacht ook, is dat wel slim als ie nog zo jong is (uitgerekend 12-12)?
    Misschien toch maar een voetenzak.

9. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Wij hebben een jasje gekocht bij een plaatselijke babywinkel die santing heet in Stadskanaal. Ik meende dat het noppies was. Wel in maat 56 dan heeft ze er net iets langer wat aan. Wat iemand anders ook al zei als het te groot is dan kunnen de handjes lekker in de mouwtjes blijven mocht het te koud worden.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een vestje dus wel, een echt jasje niet. Ik deed in de voetenzak toch altijd nog een jasje aan hoor.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb een heel simpel blauw jasje van de hema voor onze man. De capuchon kan eraf.

Maat 62 gekocht. Ik wil niet dat zoiets straks zit ofzo. Voor de terug rit naar huis hebben we zo'n beren pakje. Pad als hij na een week naar buiten mag doen we z'n jasje aan.

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier had ik het hele eerste jaar alleen maar (dikke) vesten en dan in de winter in combinatie met een warme voetenzak. In de wagenbak deed ik gewoon nog een dekentje over z'n benen en dan het dekje van de wagenbak dicht als het echt koud was.
    Ik had 2 jaar terug in de winter (zoontje was toen al wel 4-5 maanden) een warm vest van dirkje met teddyvoering.
    Deze had ik:

13. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik gebruik ook alleen maar vestjes icm een lekkere warme wrapper of voetenzak

14. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb toevallig nog een ongebruikt jasje van Noppies. Mijn kindjes zijn in de zomer geboren, maar wilde just in case toch iets hebben liggen. Hij is heel fijn zacht en gevoerd, net een dik vest maar dan met de looks van een jasje. Mocht je interesse hebben, zie marktplaats; Gevoerd winterjasje, Noppies maat 50.

15. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Wij gebruikten bij de eerste een reversible vestje van Feetje in maat 56. Heeft ze echt lang aan gehad, vond het een heel fijn ding en ook warm genoeg in de wagen onder een dekentje

16. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag bij de Zeeman 2 vestjes/jasjes gekocht, 1 in maat 56 en 1 in maat 62. En nog een voetenzak met mouwen, wantjes en openingen voor de gordels :D
    Dat is het voordeel van de Zeeman, het is zo goedkoop dat je makkelijk meerdere dingen kan kopen zonder dat het zonde is als je het nooit gebruikt ;)

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb bij een winterbaby en een herfstbaby geen jasjes gebruikt.
    veel teveel gedoe bij zo'n kleintje.
    ze lagen lekker ingewikkeld en extra dekentjes vond ik veel makkelijker

Deel Deze Pagina