koffie?! is dat wel goed voor een dreumes? dat is mijn vraag dus, ze geven ons zoontje soms welleens koffie, maar nu zit ik er dus mee is het wel goed omdat aan zo n kleine te geven? ik heb eigenlijk liever van niet. wat vinden jullie?
Nee dat is niet goed voor zo'n kleintje, ik zou ook vragen aan diegenen die dat geven aan je zoon dat niet meer te doen hoor!
Hoi hij zal er vast niet dood aan gaan Maar ik vind hem nog wel jong voor koffie. Als ze een paar jaar ouder zijn gezellig een 'mini-mokje' meedrinken vind ik wel prima.
Koffie zit caffeine in en pept een volwassene behoorlijk op...Kan je je voorstellen wat het doet met zo'n klein lijfje? En dan nog, al was het wel gezond, als jij niet wilt dat je kind het krijgt, dan hebben anderen zich daar maar in te schikken, 't is jou kind, jij bepaald!
Nou koffie lijkt me niet echt gezond voor zo'n kleintje. Voor ons volwassenen is koffie drinken al niet zo gezond dus laat staan voor zo'n ukkie! Zou zeggen dat je dit niet meer wilt hebben hoor.
ik vind het echt belachelijk als andere mensen dit doen! kom op zeg, waarom zou een kind koffie willen! ik zou er gewoon wat van zeggen hoor, er zijn zoveel andere dingen die je je kind kunt laten proeven!
ja tuurlijk, koffie en 'n sigaretje erbij vroeg geleerd is oud gedaan nietwaar. en savonds voor het slapen een biertje in de fles of een scheut rum in de melk moet allemaal kunnen
haha ja hier gaat het ook zo hoor heel normaal ik vind een beker koffie inderdaad niet kunnen maar moet zegge dat ik me neefje ook wel is een paar theelepeltjes geef en hij vind dit helemaal geweldig en lekker. het is geen gewoonte hoor en hij is 2,5
oh dacht al dat ik de enige was die dat zo deed maar eh ik zou een dreumes geen koffie geven.......mijn peuter krijgt ook geen koffie....helemaal niet nodig en ook niet gezond
Mijn dochter van 5 krijgt heel soms een klein kopje caffeinevrije koffie. Zo doet ze toch gezellig met ons een bakje mee. Ze voelt zich dan zooo groot Koffie met caffeine zou ik ook nooit geven, zeker nog niet aan een dreumes.
Daan krijgt ook wel eens een slokje koffie van me moeder cafinne vrij dit is ook niet dagelijks maar 1x in de 2 weken. zelf vind ik het niet zo erg.
Man, man, ik snap niet wie hem nu koffie geeft! Je ventje is nog geen 2 jaar... Vind ik ook wel Héél jong, hoor!
WIST JE DAT Ze kinderen in het ziekenhuis liggen en heel erg benauwd zijn en nog even willen wachten met het gelijk geven van miedicatie ook een sterke bak koffie geven. Zit ineens te denken Daan heeft ook koffie op in het ziekenhuis dat kreeg hij omdat er teweinig tijd tussen de medicatie kwam te zitten en de zuster gaf Daan gewoon een fles koffie.
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je een kind koffie geven? Er zijn genoeg andere alternativen. Ik zie de toevoegende waarde niet en het is ook nog eens ongezond. Geef hem dan thee met een beetje melk. Maar koffie, hoe verzinnen ze het?
ja dat slokje wat dan zelfde krijgt ga ik niet moeilijk lopen doen. Maar er word over thee gesprken wat voor thee word er dan gegeven ik hoop wel theine vrij want anders kun je net zo goed gelijk koffie geven. Daan drinkt altijd de thee van zonatura daar kan je hem voor wakker maken
Een kopje thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een glas cola 35 milligram. Ter vergelijking: een kopje filterkoffie levert gemiddeld 75 milligram cafeïne. Maar je hebt wel een punt, wij drinken groene thee allemaal of idd zonnatura.
vroeger kregen we nooit koffie. Weet wel dat we er wel eens om vroegen om een slokje maar dan zeiden de volwassenen dat we daar kromme benen van zouden krijgen hihihihi