Hoi allemaal, Wij hebben de joolz kinderwagen en zijn daar erg tevreden over. Nu we in verwachting zijn van nr 2 zijn we beetje aan het kijken wat nou handig zou zijn. Nu las ik dat joolz een meerijdplankje heeft ontwikkeld..iemand hier ervaring mee? En is zo'n plankje handig? Iemand nog andere suggesties? Alvast bedankt!
Wij zitten met hetzelfde alleen gaan wij voor een duo wagen omdat ik er vanuit ga dat Sylvano dan nog geen uren door de stad mee kan lopen en hij blijft echt niet staan op zo'n plankje lijkt me ook niet comfortabel. En wil toch fatsoenlijk in m'n eentje weg kunnen met 2 kinderen. ⥠ABC Zoom design duo kinderwagen compleet NETJES - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Hier zijn we mee bezig..
Ik lees mee. Ben ook aan kijken vanwege een tweede opkomst. Nu zag ik ook meerijdplankjes met een soort zadeltje waar ze dan ook op kunnen zitten. Ben benieuwd of die op de joolz passen. Dan kunnen ze staan en zitten.
Mijn oppaskindjes hebben een plankje bij de bugaboo. Ik vind het een vreselijk onding. Je kan als het ware niet recht achter de wagen lopen om te duwen omdat daar dat plankje zit. Je moet een beetje aan de zijkant lopen en duwen. Dat vind ik super irritant.