Als je zo tevreden bent met je huidige wagen zou ik er lekker bij gaan dragen. Mijn oudste zit echt vanaf haar 2e niet meer in de buggy/wagen. Met boodschappen doen kan je dan je oudste of in de wagen doen of in het winkelwagentje? Ik heb wel een duo wagen, geen idee welk merk, voor mijn gastkindjes, maar ook dan draag ik vooral. Veel makkelijker en gezelliger. Mijn jongste is 2 maanden en heeft nog nooit in de kinderwagen gelegen
Maar dan moet je dragen wel leuk vinden om te doen. Het is bijvoorbeeld niets voor mij. Dus ik heb ondanks dat ik onze eerste wagen heel mooi vond toch voor de donkey gekozen.
Hier ook de donkey aangeschaft en nog steeds erg tevreden over. Mijn oudste is bijna 2.5 maar past er nog prima in. En hoewel hij prima kan lopen is het soms gewoon veel handiger om ze allebei in een kinderwagen te hebben. Doe ook weleens baby in draagzak en peuter in buggy of op stepje maar vind dat toch niet zo handig (en zwaar!).
Bedankt allemaal!! Heb gister dit allemaal met m'n man besproken en de kogel is door de kerk, er komt een duo wagen. Welke, dat gaan we nog even bespreken.
Ik heb mijn duowagen in duitsland besteld op Babyartikel.de (je kan de pagina in nederlands zetten rechts bovenin ) Heb voor de Hauck Freerider shop 'n drive gekozen ze hebben veel keus en had wagen binnen een week in huis. Ook zijn de prijzen te doen. Voordeel vind ik ook dat het zitje onder en de achterwielen je er makkelijk vanaf kan halen, voor als je niet zo een grote achterbak hebt in je auto. Ook ziet de oudste genoeg vooral als de maxicosie erop zit (die kregen we er bij). Ben er tot nu toe erg tevreden over. Ze zit er graag in als ze moe is van het lopen. Ook een voordeel vind ik dat je gewoon overal doorheen past, de brede duo wagen past hier nauwelijks door de gang. Hier een plaatje van de kinderwagen welke ik heb:
Ik heb een duowagen van Topmark (prenatal), via mp. Hier zitten ze achter elkaar, in het achterste zitje kan je een reiswieg plaatsen voor de eerste paar maanden, daarna kunnen ze er zonder reiswieg in liggen/zitten. Onze kinderen schelen 17 mnd, de oudste kon net goed los lopen toen de jongste geboren werd. Ik heb eerst zitten twijfelen of ik wel een duowagen moest kopen (vond ze ook veel te duur, vandaar mp), maar ik ben er zo blij mee. Dacht eerst dat het maar voor een korte periode zou zijn, maar de oudste is inmiddels 2 jr en 8 mnd en zit er nog steeds veel in. Breng ze zo samen naar de opvang, gaan wandelen of naar de winkel. Inmiddels wil ze wel vaker stukjes lopen, maar ze vindt het ook nog heerlijk om er in te zitten. Voordeel vind ik inderdaad dat je door alle deuren kan, omdat deze niet breed is. Ingeklapt is het nog steeds een redelijk groot en zwaar ding en past het misschien niet in alle autos. Wij hoeven hem eigenlijk nooit mee te nemen, we hadden ook nog een enkele wagen (van mn zus gekregen) en buggy die we konden pakken. En als we weg gaan zijn we meestal met zn 2-en zodat je ook 2 wagens kan besturen .
Wij hebben een ABC zoomdesign gekocht via MP, een jaar gebruikt en toen met winst verkocht . Was een hele fijne, nette wagen. Had hem niet willen missen! Achter elkaar en zitjes kunnen zowel naar voor als achter. Met stevige, ruime wagenbak (geen nestje). Echt een super wagen
Ik heb op mp een phil en teds sport gekocht...qua uiterlijk niet mijn wagen..maar wat ben ik er blij mee!! Geen grote lompe wagen, zoontje van 21 maanden vind het super, baby slaapt heerlijk onderin.... Grote bak voor spulletjes onderin....ik zou hem zo weer kopen!
Hier al tijden heel blij met de icandy. Ook heel goed enkel te gebruiken en in elke denkbare combinatie. Dus met reiswieg (geen nestje), maxi cosi en zitjes. Vind hem echt ideaal. Heel mooi compact, dus valt prima mee te winkelen. Makkelijk en klein inklapbaar. Heb hem tweedehands op marktplaats gekocht, was de investering hier dubbel en dwars waard!. Trouwens ook daar naast wel gedragen.
Wij hebben een abc zoom duowagen en die zijn echt geweldig! Echt aan te raden! Rijd superfijn en kan veel boodschappen op.
Voor onze tweeling hebben we de Bugaboo donkey, geweldig fijne wagen. Ik vond het gezelliger voor ze om naast elkaar te zitten ipv achter elkaar. De Kruidvat ga ik niet in met de wagen, maar de rest lukt prima. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het zo duur is. De voetenzakken voor deze winter heb ik via MP gehaald, veel te duur nieuw! Wij moesten kiezen tussen de Bugaboo en de Easyrider. Wij kozen voor gemak en het gevoel van duurzaamheid. Bugaboo zit gewoon goed in elkaar, maar daar betaal je idd wel voor. Op MP kun je ze goed krijgen, ook nog wel aan de prijs. Maar je kunt alles wassen. Wij zijn er erg blij mee!
Hier ook de bugaboo donkey. Ben er heel erg tevreden over. Vooral ook handig dat je hem als mono kan gebruiken, dus niet meet een duowagen hoeft te lopen als je maar 1 kindje mee hebt.
Pfffff.... Meerderheid zegt donkey dus . Daar gaat mijn gevoel ook sterk naar uit omdat we al een bugaboo hebben en we zeer tevreden zijn . Hebben afgesproken dat we volgende week zaterdag naar baby park in Gouda gaan. Daar hebben ze zo een test baantje met verschillende ondergronden en kunnen we kinken welke het lekkerst rijdt. Marktplaats is idd ook aantrekkelijk. Wil eventueel nog een ruil optie doen met iemand die graag een mono wagen wilt