DUO wagen VS kiddyboard (+ draagzak)!! kom er niet uit!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rica, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja babyr als het een meisje ik wil ik hem misschien wel overkopen maar kan daar wel een kidsit achter?? daar ben ik even benieuwd naar.
    Ik vind ze vet mooi, kan hem zo overnemen van je op de meeting ;););)

Maare ik ga die doeken eens bij langs, fijn die tips zeg!!!
    bedankt dames..ik denk dat we eruit zijn.
    zag bijv laatst een duo wagen (niet de mooiste meer) voor 25 euro, ik zou die eventueel bij echte nood kunnen gebruiken en hem zolang in de schuur laten.
    Ik zou toch meer een kidsit of kiddyboard en draagdoek gebruiken. mits ik die dingen wel makkelijk om kan krijgen anders ben ik er zo flauw van hahaha

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Of de orginele Kidsit er achter kan weet ik niet, maar Stokke heeft er zelf ook voort 1 zag ik vandeweek in de winkel ;) Geen idee wat die kost allen (Stokke kennende niet te weinig) ;).

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
  4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het orginele plankje van Stokke zelf.
    Was 99 euro

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn zoontje was 2 weken 2 toen mijn dochter geboren werd. Hier heb ik mijn dochter eigenlijk altijd in de draagdoek, en zoontje loopt of zit in de buggy. Af en toe in de wandelwagen en dan met een kid-Sit erachter. Hij kan dan zitten of staan en vindt het reuzestoer. Je kunt hem inderdad niet erop vastbinden dus als hij wil lopen dan wil hij lopen zeg maar ;) Bij de kassa is het soms lastig maar voordeel is dat hij wat hoger staat en dus mee kan helpen om spul op de band te leggen, dat scheelt.

Mijn bevalt dit erg goed, ik mis oprecht geen duowagen :)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja idd, maar op de kidsit zit toch een lusje waar ze aan vast zitten?

Nou ik denk dat ik er wel uit ben...
    Ik zie wel hoe lois het vind, tot nu toe zit ze graag in de wandelwagen. Haar laten lopen in de winkel is echt geen optie :) nu niet in ieder geval ;)

Deel Deze Pagina