Ik heb 2 kaarten voor Royal T maar aangezien ik liever nog niet zolang weg ga zonder mijn kleine gaan wij niet heen. Dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken? Dit houd het in: Het Koninginnedag festival in theater De Tamboer in Hoogeveen heeft swingende acts voor klein en groot op het Royal-T programma staan. 's Middags is er voor de jongsten het Royal-T Kids waar CH!PZ zal optreden. Bezoekers van de Royal-T maken 's avonds een muziekreis door de tijd met 80's, 90's en 00'- muziek. 's Nachts gaan we door met dance tot in de kleine uurtjes. Royal-T Kids programma 30 april 2009: 17.00 - 19.00 uur Optreden van CH!PZ, dansworkshop door Chipz, kinderdiscoshow, patat & ijs Royal-T programma 30 april 2009: 19.00 02.00 uur DJ Mickey-T, discospektakel Hold Tight It's time for Discomania, The Diva's of Dance en DJ Gregor Salto Meer info: http://www.detamboer.nl Als je interesse hebt in de kaarten dan pm me maar wat je ervoor wilt geven.
Niemand interesse??? Je mag ze gratis hebben... kost je alleen de verzendkosten! Vind het zonde als ze niet gebruikt worden...