Wij hebben een duobuggy aangeschaft voor 159 euro. Straks zal er krap 2 jaar tussen Lynn en haar broertje/zusje zitten. Lynn loopt sinds ze 14 maanden is en ze kan ook goed lopen. Maar het is een pittige dame die zo op de grond gaat liggen als het haar niet aan staat. En dan heb je haar ook niet zo 1,2,3 thuis. En je moet geen haast hebben....elk blaadje op de grond is interessant. Dus voor de momenten dat ik alleen ben gebruik ik de duobuggy. Zijn we met meerderen, dan wordt de wandelwagen gebruikt en een buggy. En mocht ik er geen gebruik van maken....dan verkoop ik m wel weer via MP. Degene die wij hebben gekocht is de X-adventure Quicksilver. Hij vouwt heel klein op. De verkoopster zei dat het verschil in opvouwen met name door de zonnekap komt. Heb je er 1 of 2 opzitten? Met 2 is hij gelijk weer een stuk groter Ik zou ook niet zo'n dure duowagen kopen. Straks heb je er maar 1 kindje in.
mironne, welk merk buggy is dat en waar heb je 'm gekocht? die heb ik nog niet eerder gezien geloof ik
ik heb 'm gevonden: http://www.hoepie.nl/Baby_Relax_dubbele ... rt_799.php ben ik alleen nog wel erg benieuwd of mironne er al achter gelopen heeft? hij ziet er super handig uit
Chacha: waar heb je jouw duobuggy gekocht, en hij rijd 'ie? ben vooral benieuwd naar de lengte ervan? ( http://www.xadventure.nl/xadv/index.php ... Itemid=110 deze heb jij toch?) ik heb bij babyplanet diverse duowagens gezien maar ik vind die achter elkaar zo lang, daar kun je bij ons de etos niet eens mee door. maarja naast elkaar is natuurlijk ook weer onhandig...
jalea en bolbuikje: Ik heb hem idd via www.hoepie.nl besteld, perfect ding, gewoon net zo groot als een gewone buggy! Zal niet veel schelen. Vind het echt supergeweldig zo'n klein en compact, beter als die mega duowagens die ook nog zwaar sturen, deze is hartstikke licht!
Mironne, bedankt voor de link, hij ziet er super handig uit, maar even gekeken, is toch niet zo praktisch, het voorste zitje kan niet in ligstand, en dat is voor mij/ons wel een must hoor. Ze moeten mi alletwee lekker kunnen liggen. We moeten toch maar weereens naar prenatal om te kijken voor een paraplu buggy waar ze naast elkaar zitten. (owja, en ik ben allergisch voor rood , en hij is alleen in het rood)
hij klinkt mij juist wel handig in de oren juist omdat hij niet zo heel veel groter is. als wagen voor intensief gebruik lijkt hij me niet ideaal, maar als wij een dagje dierentuin doen nemen we zowieso liever de wandelwagen voor de jongste en buggy voor de oudste mee, we zijn dan toch altijd met 2 volwassenen. ik zoek voornamelijk iets voor kleinere stukken als ff supermarkt of ff de stad in. en dan vind ik de duowagens/buggys naast elkaar zo breed, en die achter elkaar zo lang. deze klinkt ideaal als iemand weet waar hij in een winkel te proberen is....? ik ben heel erg benieuwd
@ Jalea, idd als je kindjes van verschillende leeftijd zijn, dan is het niet zo erg, maar hier zijn ze natuurlijk dezelfde leeftijd, en kunnen ze niet meteen vanaf het begin in die stijle zitstand zitten snapje. Als je kindjes van ongelijke leeftijd zijn, is hij volgens mij ideaal! Wat betrefd die breedte als ze naast alkaar zitten, maakt me niet zo heel veel uit, ben nu ook niet anders gewend .
het was me even ontgaan dat jij een tweeling hebt als ik een tweeling zou hebben zou ik idd voor een betere wagen gaan
Bolbuikje en Jalea: Ik denk dat als je een tweeling hebt hij niet handig is. Die van mij is 1,5 als de beebie wordt geboren en wij gebruiken de duo-buggy alleen als ik zelf op stap moet en voor de oma's die oppassen. Als we samen op stap gaan dan nemen we de kinderwagen en een losse buggy mee... Ik vind hem supergeweldig, ondanks dat hij in het rood is. Het gaat mij op het praktische! Volgens mij is hij in geen enkele winkel te proberen, heb overal gezocht en kwam alleen op die 2 site's uit!
Jalea ik heb m bij de babydump gekocht. Daar was hij in de aanbieding. Ik heb idd die van de link. Hij rijdt prima. Ik heb m uitgetest met Lynn voorin en dan ging prima.