Baby maakt vreemde geluiden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dubbelfriss, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    #1 Dubbelfriss, 7 aug 2018
    Laatst bewerkt: 7 aug 2018
    Hoi allemaal,

Mijn zoontje van 5 maanden maakt sinds een aantal weken vreemde geluiden. Ik zou het omschrijven als "geschreeuw van een krolse kat" alsof ie zn keel schreeuwend schraapt. Hij doet t zowel snachts als ook overdag. Ik dacht eerst dat ie geen lucht kreeg (t lijkt soms alsof ie stikt) maar hij ademt wel door... Weet niet waar t vandaan kan komen, misschien ligt t wel aan de voeding? Is dit herkenbaar bij anderen?

2. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Hahaha ja dat is herkenbaar! Stom geluid, hè? Mijn zoontje deed dat echt overal en dan zag je mensen staren... :p

Net alsof hij om de haverklap een enorme rochel aan het produceren was, zo'n geluid :rolleyes: Jakkie! Schijnt met het ontdekken van het stemgeluid en de spraak te maken te hebben, heb ik me laten vertellen.

Maar als je het niet vertrouwt, gewoon aan de huisarts of het CB vragen :)

Dubbelfriss vindt dit leuk.
  3. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Hier ook een ik uk die de vreemdste geluiden maakt! Zoo grappig! Nu heeft ze een soort trillende giechel maar dan lager kwa toonhoogte (kan het niet anders omschrijven) een beetje huuhuu en dan trillend, heel apart maar vind het wel leuk elke week een ander geluidje

Dat keel schraap-achtig geluid ken ik ook nog, mensen keken wel raar als ze haar hoorden :roflmao:

4. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Aah ja! Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, dacht al dat de voeding niet meer goed viel ofzo. En inderdaad, de mensen kijken me raar aan als ie dat doet ; ze schrikken soms of ze kijken me aan van "mens, doe iets"

5. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Je kan het altijd even laten controleren om zeker te weten dat er geen keelontsteking of irritatie van de amandelen of zo is :) Maar op basis van je verhaal herkende ik het gelijk :roflmao:

6. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Ja hij is toevallig ook ziek geweest en is nu nog een beetje aan het snotteren. Misschien dat t daar aan ligt, kijk t nog eens even aan. Thanks voor de tip en iig blij dat mensen t herkennen...

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn oudste klonk soms als een dronken kraai, en dan een hele luidruchtige... Dat was echt stem ontdekken, en soms schrok ze er zelf van :D

8. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Hahaha ik lig dubbel. Dronken kraai, herken t overigens wel ja!!!

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mijn zoon heeft soms een lachje als hij heel ondeugend is. Dat klinkt echt als een klein geitje of een schaapje.
    Echt hilarisch.
    En het grappige is nog dat hij weet dat hij leuk is als hij dat doet. Haha

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Hier had hij een ‘kuchje’ rond die tijd...
    Ik dacht eerst dat hij snotterig was tot hij voor iets naar het ziekenhuis moest en daar bleek dat hij kerngezond is.
    Ik vroeg toen gelijk naar het kuchje, maar ze konden echt niks vreemds zien en bleek dus dat hij zijn stem aan het ontdekken was.
    Overal, weken, maanden lang hebben we dat kuchje gehoord hahahaha
    Hee soms komt het nu zelfs nog voorbij als hij grappig aan het doen is en dan kucht hij even extra lang om daarna in een deuk te liggen.

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Mijn zoon had de 'Ron Brandsteder' lach, een heel hees geluid met een soort piep er in. Klonk super grappig :roflmao:

12. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Wat grappig om te lezen dat meerdere baby's dit hebben, vind de reacties van anderen wel hilarisch! Ben inmiddels ook gaan googlen op ontwikkeling stembanden en die rare geluiden kwam ik zoals jullie al zeiden ook hier tegen. Gelukkig, maak ik me in ieder geval geen zorgen....

Deel Deze Pagina