Ik zit enorm in twijfel om of een enkele wagen aan te schaffen met plankje er achter voor ons zoontje die rond de geboorte net 2 jaar zal zijn. Of een dubbele buggy, (moet achter elkaar, anders kom ik de school niet door) Wij moeten dagelijks zo'n 10 min enkele reis lopen om de 2 oudste kids naar school te brengen. hierbij moeten wij een druk, gevaarlijk punt oversteken. Als de kleine mag, dan zullen we dit weer met de fiets + fietskar doen. Alleen zit ik even met de eerste periode, wat zouden jullie doen? Kwa aanschaf tweedehands is de prijs ongeveer gelijk. Tot wanneer loopt zo'n duobuggy fijn? Zit daar met name mee, omdat het meeste gewicht voorin de buggy zit en de wagen wel fijn moet lopen. Wat vinden jullie fijn, of juist niet aan deze wagen. zal hem met name het eerste half jaar na geboorte gebruiken.
Ik gebruik mij Phil & Teds nog steeds. Niet zo vaak, maar wel lekker als ik langer moet gaan lopen. En de oudste in 4,5 en jongste 3
Ik vond de Phil en Teds ook fijn, maar babynestje is wel klein hoor... Zelf vond ik de baby in een draagdoek en peuter in buggy ook fijn!