stokke bed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marieke1983, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

wij krijgen in augustus de 2e, en omdat ons familiewiegje waarschijnlijk wordt ingepikt door mijn nicht (zucht) zoeken we naar een alternatief.

nu zaten we te denken aan het stokke bedje, omdat je die zowel als wieg en als ledikant kunt gebruiken. daarnaast zitten er wieltjes onder (praktisch!!) en vinden we hem mooi.

wie heeft er ervaring mee? hoe bevalt het bedje, tot welke leeftijd/ maat kun je hem gebruiken en hoe zit het met de matrasjes? ik neem aan dat je daar ook meerderen voor nodig hebt... en kun je die wel krijgen in die vorm? (ovaal)

andere ideeen zijn ook welkom!

groetjes Marieke

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi!

Heb zelf geen ervaring met het Stokke-bedje, maar als je op verschillende websites kijkt, lijkt het alsof je de matrasjes erbij kunt kopen. Die zullen dan best prijzig zijn, dus misschien kun je ze ook wel op maat laten maken (net als wiegmatrasjes)

Maar ik hoop dat er nog echte ervaringsdeskundigen reageren!

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik ga ook het Stokke bedje kopen, maar niet de set voor het wiegje. We hebben nl. een familiewieg. Ik heb dus ook nog geen ervaring. Je hebt idd 2 matrasjes nodig, die je van het merk Stokke kunt kopen. Ik vind het idee hierboven om een wiegmatrasje te laten maken eigenlijk supergoed! Zal goedkoper zijn. Het wiegmatrasje dat ik voor mijn zus heb laten maken, was maar 41,50 euro.

Wil je het wiegje en het ledikantje, dan moet je het ledikantje kopen plus een uitbreidingsset voor het wiegje. Later kun je het bed dan nog groter maken, met weer een uitbreidingsset. Niets hoeft natuurlijk.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wanneer je de stokke set koopt. (set= wieg+ledikant) dan zitten daar standaard allebei de matrassen bij en een piekstok voor een hemeltje.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hebben ook naar het bedje staan kijken, ik vind het supermooi! Wel erg prijzig maar wauw (nogmaals) écht mooi. Matrasje kun je ook altijd op maat laten maken dus daar zou ik het niet voor laten.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Handig dat het matrasje er standaard bij zit. Voor een volgend kindje kun je dan altijd nog een matrasje op maat laten maken.

Deel Deze Pagina