Duowagen aanschaffen of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amaryllis, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok, ik wil zeker ook een gewone bak!
    ik twijfel of we onze bugaboo cameleon weg moeten doen als we een duowagen kopen?
    we hebben echt weinig bergruimte...
    maar ik denk eerlijk gezegd dat de bugaboo cameleon altijd minde log is dan zo'n duowagen, ook al maak je er een enkele wagen van... dus wil de bugaboo liever ernaast houden maar mijn man wil em graag verkopen ivm ruimtegebrek...

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou eerder zeggen, even leven met het ruimtegebrek, en dan na een tijdje de duo-wagen weer verkopen...

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    bunchy kijk eens naar de bugaboo donkey, die is net zo breed als de cameleon.

als enkele wagen dan he 60 cm net als cameleon en als duo 74cm

hij is heel gemakkelijk in en uit te schuiven en dus als dubbele en enkele te gebruiken.

hij is wel prijzig

( http://www.youtube.com/watch?v=0RVAyAC2kT8 )

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hey amarilys,

wij gaan zelf voor een duowagen. mijn zus heeft de kindjes ook dicht op elkaar en die gebruikt haar duowagen ook nog elke dag! meerijplankje lijkt mij alleen voor kleine stukjes.
    ik ben wel aan het kijken voor of achterelkaar of boven elkaar (zoals phil en teds/ i candy)
    laat wel weten wanneer ik hem heb, welke het is en of t wat is :)

x escal

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh bij de onze zitten de kinderen achter elkaar en kijken allebei van de duwer af zeg maar. In de kap zit een venstertjes zodat je in het babynestje kan kijken. Hij is echt smaller, makkelijk in te klappen. Hij staat ingeklapt in onze gang in elk geval.

Het is een mooie wagen maar kan wat ons betreft niet tippen aan de bugaboo en die doen we dus ook niet weg. Wij gebruiken de bugaboo ook vaak als extra bedje beneden bijvoorbeeld en zullen hem nog veel gebruiken als dochterlief bij kleine stukjes zelf gaat lopen of als ze er niet bij is... De bugaboo loopt zo lekker, daar kan wat ons betreft, geen andere wagen tegen op.

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hier komt ook de abc zoom. :D we zijn eruit.
    Vooral mannetje was direct 100% overtuigd!

7. emje

emje Niet meer actief

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    geen ervaring mee sorry.

Twijfel is toch weer toegeslagen...misschien toch maar de vibe...pfff;)

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    waarom de baby zoom?

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jen gefeliciteerd!! Super!

Is een mooie wagen! Zie dat ie vanaf 10 sept leverbaar is dus misschien nog geen ervaringen?

Pompeloesje wil je je kindje onder op de grond hebben? Zou toch die abc zoom pakken hoor! ;)

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    het is dan toch de vibe geworden. Gisteren eens egreden met die van een vriendin. Rijd wel goed,kindje zit niet op de grond trouwens ;)
    en denk dat we veel langer plezier gaan hebben aan de vibe dan aan de zoom ;)

12. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Helemaal niks van aantrekken!! Jij kent je kindjes het beste en mensen die dat zeggen hoeven geen boodschappen te gaan doen met 2 kleine kinderen. Zelf als je oudste 2,5 is, dan ga je nog niet even alleen wat doen met je peuter aan de hand en is het erg makkelijk als je hem/haar in de wagen kan zetten.
    Persoonlijk vind ik het helemaal niets om je baby in een draagdoek te doen en je oudste in een buggy, dat zou voor mij niet werken. Maar als het wel werkt?
    Ik hoop snel zwanger te zijn van een tweede, en dan komt er zeker een duowagen (Donkey!!) ook al is mijn zoontje dan 'al' 2 jaar.

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik hoop het ook voor jullie laris! Duurt al ff weer hè..

Hier is de donkey al een tijd in bestelling, vmk gehad en gebeld of hij na 12 weken geleverd mocht worden, was geen probleem gelukkig!

Hoop zo dat ons ukje het goed blijft doen!!

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja, duurt alweer ff helaas.........maar de eerste keer ging ook niet heel makkelijk, dus ik hoop heel erg dat het nu sneller lukt!!

Leuk, leuk, leuk!! Ben heel benieuwd hoe de wagen gaat bevallen bij je.

Ik hoop het ook voor je meis, geniet ervan!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    joehoe 17 oktober wordt de donkey geleverd!! :D

Deel Deze Pagina