schoentjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cat2, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Is het nodig om schoentjes te kopen? Ik weet het echt niet. Ik heb wel sokjes en slofjes maar nog geen schoentjes. Kopen jullie deze wel? Ik weet het niet zo goed.

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Sokjes en slofjes zijn voldoende.. je hebt voorlopig geen schoentjes voor de kleine nodig hoor ;)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nee dat is echt niet nodig. Ik vind het zelfs een beetje zielig om die kleintjes schoentjes aan te doen.
    Hier heb ik haar oas voor het eerst schoenen aangedaan toen ze 12 maanden was.

Lekkere warme slofjes is wel goed.

4. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik ben toevallig tegen leuke schoentjes aan gelopen die hij pas met een jaar ofzo aankan. Als ze kleiner zijn hebben ze het echt nog niet nodig. Dus heb je nog een jaar om iets leuks te vinden ;)

5. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    het is niet nodig, maar ik doe ze wel aan als ik bijv. met de kleine naar buiten ga. Zielig is het niet hoor, want het zijn hele zachte buigbare schoentjes. Niet van die schoenen waar kinderen op lopen

6. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn dochter pas schoentjes aangegeven toen ze er ook echt op ging lopen! En op dat moment haar voetjes laten meten omdat je vooraf echt niet kan schatten welke maat je kopen moet.

7. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    nee dat is niet nodig sokjes en slofjes is prima
    ik heb zelf pas goede schoentjes aangeschaft toen ie ging lopen

8. cat2

cat2 Niet meer actief

Dank je wel allemaal!

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had wel schoentjes, maar dat waren van die hele zachte. die deed ik vooral aan als we naar buiten gingen als het wat kouder was. al was dat ook pas toen ze in de wandelwagen zaten en dus niet toen ze nog in de wagenbak lagen.

10. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    De eerste schoentjes zijn idd van die hele zachte. Dus in de wandelwagen kan het prima. Lijken wel een soort van slofjes maar dan met het uiterlijk van een leuk schoentje :)

11. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Schoentjes heb je pas nodig op t moment dat je kindje zelf gaat staan. En dan kun je hem/haar ze af en toe even aan doen om te wennen. Het dienen dan wel goede stevige schoentjes te zijn. Zodat je kindje ook echt plat op de voeten gaat staan ipv op zijn of haar tenen. Dus je hebt nog even hoor ;)

Deel Deze Pagina