duowagen, buggy, wandelwagen. *wagenpark*

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piri piri, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    wij wilden ook de bugaboo maar man wat een geld hadden we er niet voor over, de zoom loopt echt niet lekker vonden wij heel log en lastig besturen.

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    HIer ook twee kindjes kort op elkaar. en we hebben de phil en teds. IDEAAL!

Me zoontjes zijn nu 25 mnd en 8 mnd. De jongste kan nog steeds onder in liggen slapen (plat liggend dus). Dus als ik smorgens naar het dorp loopt heeft hij zijn ochtend slaapje gelijk gehad.
    En als ik smiddags ga is hij wakker en zitten ze beide heerlijk. De kleine zit onderin en hoeft naar mijn idee nog niet veel te zien (maar ziet genoeg om te kunnen genieten)

En als de kleintste groot genoeg is dat hij in de dierentuin alles moet zien is de oudste groot genoeg om de meeste stukken zelf te lopen ;)

Ik vind het voordeel dat ik nooit meer een andere wagen hoef. Omdat hij voor 1 of voor 2 kinderen is te gebruiken. Hij is via mp betaalbaar.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier geen nieuwe wagen aangeschaft.
    4 maand terug begonnen met onze zoon zo veel mogelijk te laten lopen.
    Hij is nu net 2 en zit eigenlijk nooit meer in de kinderwagen.
    Zo kan ik de kinderwagen straks voor de baby gebruiken en zoonlief loopt/rent mee. En als ik alleen een dag weg ga dan gaat de baby in de draagdoek en zoon kan dan eventueel in de wandelwagen.
    Maar ik verwacht dat dat amper voor komt in mijn uppie een hele dag met beide kinderen weg.
    Dus dan zal er vaak wel iemand mee gaan en kan ik de buggy voor zoon gebruiken.

Deel Deze Pagina