Wij hebben nu een fijne babyfoon van alecto met camera, en bevalt goed. Voor nr 2 overwegen we nog een babyfoon (dezelfde of een middels soort webcam zodat manlief evt via app kijken kan op werk). Maar vraag is, zitten ze elkaar kwa (wifi) dan niet in de weg? Heb geen zin in storing. Hopelijk heeft iemand ervaring (info over babyfoon app ook welkom).
Hier met vrienden wel eens 3 of 4 alecto babyfoons in huis gehad (wel degene zonder camera) en dat gaat zonder probleem
ze gaan niet via wifi, maar via DECT. Dect zou niet moeten storen, heeft alleen een maximale afstand van 400m (?). Dat is in huis doorgaans niet het probleem. De vraag is denk ik eerder of je ze kan aanmelden op het juiste basisstation. Heb je geen buren met eenzelfde babyfoon om even uit te proberen? Hier heeft de halve straat volgens mij dezelfde. Ik heb iig geen last van die van de buren, dat weet ik wel.
Nee hoor dat is tegenwoordig niet meer zo. Hier wel een 5 babyfoons in huis maar nooit dat ze op elkaar storen. Maar ook niet met die van de buren en van de overburen.