Hallo allemaal, Wij zitten er aan te denken om de Easywalker sky aan te schaffen voor onze kleine! Alleen lijkt ons de rugleuning minder stabiel als we deze meer naar achteren doen zodat het kindje kan liggen tov andere kinderwagens. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Bedankt alvast voor de reacties!
Wij hebben hem nu twee jaar en heb er geen klachten over! Vind het een fijne, wendbare wagen. Hij rijdt lekker licht en heeft genoeg bagage/boodschappen ruimte onderin. En in het zand oid. rijdt hij dus ook prima! Tot zover m'n verkoop praatje Ik vind niet dat hij minder stabiel is dan.. Of dat je kindje er niet goed op zou liggen.. Hij/zij is dan ook alweer een stuk ouder als hij/zij in de kinderwagen gaat zitten/liggen natuurlijk. Heb je het al eens geprobeerd/getest bij een winkel? Succes met je keuze!
Bedankt voor je reactie! We zijn vandaag even wezen testen en hij rijdt idd erg soepel! In de winkel zeiden ze ook dat het wel meeviel met de stabiliteit van de rugleuning, dus waarschijnlijk gaan we gewoon voor de Easywalker!
waarom een easywalker sky? heel persoonlijk natuurlijk, maar die zou ik nooit kopen. nadelig vind ik dat het zitje niet naar je toe gezet kan worden en dat vind ik in het begin wel erg fijn. Zelf hou ik ook van een 'zitje' ipv. een soort van zitzak. uit ervaring merk ik toch dat een kind er minder stabiel in zit en in een zitje vaak wat stabieler en je kind zakt sneller naar een zijkant. Voor mij een : nee ik zou voor een andere wagen gaan.
Wij hebben een easywalker qtro en daar ben ik altijd heel erg tevreden over geweest (en nu nog, straks gebruiken voor baby nummer 2 ). Het voordeel van 2 wielen voor is dat hij wat stabieler is. Het enige nadeel wat ik kan benoemen van de easywalker is dat de rugleuning niet echt goed "rechtop" kan. Zelfs op de hoogste stand ligt onze zoon nog steeds behoorlijk. Al begreep ik wel dat ze dit bij de nieuwe modellen aangepast hebben, dus dat zou bij een nieuwe niet uit moeten maken. Dat het stoeltje niet kantelbaar is heb ik nooit een probleem gevonden. Omdat de wieg behoorlijk lang is gaat je kindje pas met 7/8 maanden naar de buggy en onze zoon wilde vooral heel erg graag de wereld zien!! Mama zag hij al heel de dag Groot voordeel van de easywalker vind ik dat het een wagen is die tegen elk terrein bestand is. Strand, Bospad, Grasveld, kinderkopjes....no problemo met die luchtbanden en vering! Mijn man vond hem mooi omdat het volgens hem niet zo'n vrouwenpoppenwagen was, wat volgens hem veel andere wagens wel zijn Daarnaast staat easywalker erom bekend dat ze idd zelfs al ze zwaar beladen zijn (met grote peuter en boodschappen) nog steeds licht sturen en duwen....veel wagens gaan dan slecht sturen. o...en wat betreft je vraag... onze zoon heeft altijd goed in de buggy gezeten. Je kunt de bandjes goed strak zetten en op meerdere hoogtes. Hij is nooit echt opzij gezakt ofzo
Ik zou voor de Easywalker June gaan. Die heb ik Maar heb er eigenlijk nog niet mee gereden, aangezien de baby nog moet komen. Maar vind de June veel mooier, lekker compact! Dat was voor mij erg belangrijk aangezien ik geen rijbewijs heb en waarschijnlijk ook veel met de bus moet. Kan niet wachten als ik er straks mee kan wandelen