Nanny care

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Renske19, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heeft iemand een Nanny care matje liggen en doet daar niks mee? Ik krijg hem helaas niet vergoed van me verzekeraar en weet niet of het wat is? Je kunt mij er een heel groot plezier mee doen (en een goede nachtrust hihi).

Alvast bedankt.

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik kan je verzekerwn dat je er alleen maar onrustiger van slaapt, vooral omdat je jongste al bijna 7 maanden is. Voor de eerste maanden (tot 6 maanden ongeveer) is de nannycare fijn . Daarna bewegen ze veel meer en krijg je dus vaker een fout alarm. Daar wordt je nachtrust (en die van je zoontje) echt niet beter op...

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke! Bedankt voor je advies :) Ja ik ben een beetje op zoek naar dingen want mijn zoontje slaapt nogal vaak op zijn buik maar tref hem nu steeds vaker met het gezichtje richting matras en dat vind ik echt heel eng! Vandaar dat ik op zoek ben naar een oplossing.. Las ook iets over een aerosleep matrasje..

Wellicht heeft iemand die voor me? :)

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik zou dan eerder een aerosleep nemen!

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Op mp kijken?

6. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    ik heb voor al mijn kids (vier) de nannycare en babysense gebruikt (en nog steeds). En ik ben er heel blij mee. Had ook echte buikslapers en dit gaf mij wel heel veel rust. Ik heb weinig valse alarmen gehad, kan ze op een hand tellen. Bij de nannycare iets vaker dan de babysense. De valse alarmen hadden te maken dat ze idd meer gingen bewegen en dan moet je overstappen van 1 naar twee matjes. Bij babysense zit het tweede matje erbij en bij nannycare moet je dat los erbij kopen.
    En het alarm gaat natuurlijk ook af als je ze eruit haalt en je vergeet het alarm uit te zetten (maar dat gebeurt maar heel soms).

Ik heb ze gebruikt tot ze dus van ledikantje naar een gewoon bed overgingen (tot 3,5 jaar). ik vond het vooral ook fijn als ze ziekig waren (hoge koorts hadden). dan vond ik dat matje ook op latere leeftijd een extra rustfactor.

MIjn zoontje (1 jaar) is een echte klauterkabouter en zijn bedje stond een tijdje geleden nog niet op de allerlaagste stand (tien cm erboven) en op een gegeven moment ging ook het alarm af. Wat bleek hij was eruit geklommen. Dus ook daar is het alarm ook handig voor. Dan weet je wanneer ze zelf hun bed uit gaan klimmen...

Ik zou het iedereen aanraden, maar goed dat is persoonlijk. Ik heb destijds de babysense als eerste zelf gekocht en later bleek dat de nannycare via de verzekering werd vergoed...

Zelf zou ik als ik hem moest kopen voor de babysense gaan (zijn ook via marktplaats te koop).

Helaas heb ik ze nog niet over voor je, want er liggen nog twee in een ledikantje...

7. Flubje

Flubje Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen hoor. En toen hij naar een ledikantje ging heb ik er een van mp gekocht voor ik geloof 20e of minder.. werken beiden prima! Ja wel eens vals alarm. Maar liever vals, dan geen.. (klein trauma hier..:) )

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik ben idd aan het rond struinen op MP, hoop dat ik daar ga slagen. Zal me vast een geruster gevoel gaan geven :) Bedankt voor alle tips!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er nog 1 te koop. 4 maanden gebruikt bij 1ste kindje. Bij 2e er een maand onder gelegen maar maar 2 keer aan gehad, en toen maar eronder uit gehaald ;).
    Heeft me heel veel rust gegeven in de tijd dat ik heel angstig was bij oudste dochter. 2x vals alarm gehad. Hoewel we dat van 1 keer niet eens zeker weten of het vals was (maar daar wil ik niet over na denken wat er gebeurt was als het matje er niet lag, ze was iig erg diep in slaap.....) de andere keer lag ze naast het matje ;).

Mag je voor een zacht prijsje overnemen als je wilt. Als je interesse hebt PB me maar

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb een NannyCare liggen,je mag hem overnemen voor 25,- excl verzending.
    Ik heb hem maar 2 nachten aangehad en daarna nooit meer gebruikt.
    Alleen de doos is niet meer aanwezig.
    Je mag me ook aanspreken via facebook ;)
    (you know me)

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels voorzien, heel erg bedankt voor de aanbiedingen en het advies ;)

Dit topic mag op slot!

12. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    ben wel benieuwd hoe hij je bevalt...

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oetel..

Ik ben trouwens gegaan voor een Aerosleep! Niet voor een nanny care of iets in die richting. Ik kreeg van meerdere mensen om mij heen het advies een aerosleep aan te schaffen en dat heb ik gedaan. Ik ga nu toch wel met een geruster gevoel naar bed gelukkig :)

Nogmaals bedankt!

Deel Deze Pagina