Iemand nog speelgoed tips voor jongetje van 2 jaar en 2 maanden? Wil eigenlijk weer eens wat nieuws aanschaffen maar aangezien hij niets boeiend vindt, heb ik geen idee wat! Hij heeft een toet toet vliegveld en paar autootjes, puky fietsje, duplo treintje en verder wat losse speeltjes en knuffeltjes maar het interesseert hem niks (wil alleen onze spullen). Vind het zo zonde om iets te kopen waar hij toch niet echt mee speelt maar wil hem wel laten zien dat spelen leuk is en dus iets leuks nieuws aan m geven. Mijn zoontje is vooral een buiten kind en vermaakt zich binnen niet zo
Hier is zoon gek op playmobil. Verder zijn metalen autos het helemaal, heerlijk op het auto kleed liggen en daarmee spelen. Gereedschap vindt ie ook leuk. En een voetbal qua knutselen is kleien favoriet.
De toet toet trein is momenteel echt favoriet. Tot 2 jaar had hij eigenlijk geen voorkeuren, dat begint nu pas te komen. En de kleine glijbaan die wij in de woonkamer hebben staan is echt een hit. Niet alleen om te glijden maar ook als autobaan... Ik overweeg om een kinderhuisje te kopen zodra de box weg is.
Met 2 jaar was mijn zoon echt helemaal fan van de little tikes autotransporter. En nog steeds speelt hij daar veel mee. Verder gewoon hotwheels e.d. met een houten autogarage. Alles wat vanzelf gaat vind onze zoon niet zo boeiend. Met duplo torens bouwen vindt hij wel leuk.
Welke klei gebruiken jullie? Had een klei set gekocht met spulletjes erbij voor z'n verjaardag maar die klei is heel irritant, brokkelen kleine stukjes af dus dan zit alles onder op een gegeven moment ! Is play doh goed?
Plastic schoonmaakkarretje. Die wordt hier versleten! Keukentje? Boodschapjes en mandje en wat nepgeld? Stofzuigertje? De dingen die wij qls volwassenen ook hebben en gebruiken, daar wordt het meest mee gedaan!
Ze willen nadoen op die leeftijd. Dus een keukentje, speelgoedstofzuiger, dat soort dingen vindt hij vast leuk. En dan kan hij jou 'helpen'. Hier zijn muziekinstrumenten ook heel populair, maar dat vindt niet ieder kind leuk
Play doh klei is super blijft lang goed als je de deksel goed dicht doet. We hebben ook aardig wat spulletjes om met de klei mee te spelen. Toevallig ook van play doh een grote ton met heel veel leuke dingen een schaartje, mesje, vormpjes, een groter apparaat waar je verschillende vormen uit kan duwen. Tweedehands voor ik geloof 1.50 Verder speelt ik graag met Duplo en we hebben een autogarage van little people met wat auto's. Hier speelt hij nu wat minder mee. Sinds 2.5 is hij echt gaan puzzelen en zit nu aan de 25 stukjes. Lezen is elke dag favoriet, net als zijn koksmuts. Hij speelt ook veel met zijn keukentje. Handig om te weten dat hij bijna 3 is.
De play doh hier ook een van de favorieten. Keukentje, schoonmaakkar. Voor dr verjaardag vorige week veel spelletjes gekregen, zoals Knappe Koppen, Loco Bambino, Nijntje wat hoort erbij, kleurentorentje, vormen leren en dat soort dingen. Duplo, toet toet en zoef zoef wordt nog weinig mee gedaan.
Duplo of toet toet even tijdelijk opruimen? Toen mijn zoontje zo oud was ( nu 3 jaar) speelde hij er ook niet mee. Laatst de toet toet spullen weer naar beneden gehaald en nu speelt hij er beter mee,kan zelf nu banen bouwen enz... Het zelfde nu ook met Duplo. Heb trouwens knikkerbaan delen erbij gekocht van hubelino ( je hebt ook neppers via aliexpress) en samen aan tafel knikkerbaan maken is ook een groot succes! ( wel alleen knikkers erbij met toezicht)
Hier speelt onze man met auto's, duplo (net weer terug gehaald ) en speelgoeddieren. Puzzelen doet hij ook regelmatig.