Show je schilderij!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dithje, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoi dames,

Hebben jullie een schilderij in de babykamer hangen? Ben erg nieuwsgierig/beniewd wat voor schilderij/wandbekleding jullie hebben.

Ik ben namelijk op zoek naar iets leuks voor aan de muur. Momenteel hangt er een klamboe boven het bedje van mijn zoon, maar die moet weg aangezien het kleine mannetje bedacht heeft dat hij het leuk vindt om de klamboe in bed te trekken ;)
    Heb al 2 avonden zitten googlen maar kan niets vinden met de WOW-factor. Daarom: show je schilderij/wandbekleding! :D

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wij hebben dit schilderij gekocht. Het is een redelijk groot schilderij (ca 100x120) maar de muren laten we wit. We hebben hem nog niet opgehangen aangezien we nog aan het schuiven zijn met de kinderkamer. Ik hoop dat je het goed kunt zien, bestand is een beetje klein.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb deze tekst van piepschuimletters

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    en drie zelfgemaakte schilderijtjes, plaatjes van internet geplukt..

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier hangen op de kinderkamers borduurwerken gemaakt door mijn moeder. Dochter heeft de vier seizoenen van kikker en een geboorteschilderij van Beatrice Potter. Zoon heeft 2 (waarvan 1 geboorteschilderij) schilderijen van happy friends (van de bobbi boekjes)

Mijn moeder heeft ze laten inlijsten bij een goede lijstenmaker en het Ziet er erg leuk en gezellig uit!

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben deze zelf gemaakt en opgehangen...

7. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zag trouwens van de week in een bouwmarkt verschillende model kamers en dan een effen muur met van hout oid een vierkante plaat die dan bedekt was met een behanggetje van bijv. Lief of iets anders leuks... Zag er heel leuk uit

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38

Hoe heb je hem gemaakt?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Een canvas doek geschilderd in de kleur die bij ons kamertje past en daarna met stickers de tekst erop geplakt !!

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

onze muur aan 1 kant van haar kamer aan de andere kant hangt een schilderijtje van woezel en pip met zonsondergang en staat de commode en bedje weer aan een andere muur..

11. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Mooi nonnie.

Deze hebben wij aan de muur hangen.
    Gemaakt door mijn zus.

We hebben nog meer aan de muur hangen, oa ingelijste plaatjes van donald duck, woezel en pip.

12. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hierbij de mijne. Het thema is dus babushka. Ik had al eerder in deze stijl een lamp gevonden. Uiteindelijk via internet een soortgelijke stof gevonden en daar zelf schilderijtjes van gemaakt. Heb er in totaal vier (waarvan 2 horizontaal en 2 verticaal), maar nèt allemaal even anders in volgorde met poppetjes. Gaan ze in een vierkant bij elkaar ophangen. De schilderdoeken zijn geverfd in dezelfde kleur als de muur van de babykamer, de doeken komen van Xenos.

13. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb nog nits hangen, we zijn nog niet zover met het kamertje. Ik ga aan mijn schoonmoeder vragen of zij schilderijtjes wil maken voor de kinderkamer. Zij is kunstenares/ schilderes, en ik heb al een aantal mooie kunstwerken van haar hier aan de muur hangen :)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw meiden wat een leuke schilderijen/muurbekleding! :D
    Bedankt voor de vele inspiraties! Keep them coming!

15. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    muursticker..

Deel Deze Pagina