vraag over deze kinderwagen /byggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door music4life, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

#1 music4life, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2010
    ik had de vraag wie deze wagen kent?! en kan je dit buggy gedeelte ook naar je toe zetten?!;)

Marktplaats.nl > **Quinny Freestyle kinderwagen** - Kinderen en

ik zit te dubben of ik deze wil,,lijkt me super handig,,vooral de maxi cosi autostoel die erop kan,, ik heb nu een xadventure inmotion,,grote wagen die moeilijk in onze auto gaat. dus als we weg willen moeten we de baby al in een buikdrager doen. maar aan de andere kant , is dat erg? gaan we reg weg? moeilijk moeilijk!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar wat vind je groot? je moet sowieso een wagen bak hebben al je met je kleintje wil gaan wandelen.

zo mogen namelijk niet al te lang in de maxi cosi. daarnaast kun je toch op een xadventure ook een maxi cosi klikken?

3. music4life

music4life Niet meer actief

is dat zo? kan je die daarop klikken ..dat wist ik niet,nou wij hebben een aroza de kofferbak is niet groot,en de xadventure inmotion is echt groot als hij is opgeklapt. idd de baby gaat met wandelen in de kinderwagenbak, maar voor een boodschapje bijv in de maxi cosi of voor bezoekjes

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik kan de link niet zien?

5. Storm

Storm Niet meer actief

Meestal kun je bij andere kinderwagens wel adapters krijgen zodat de maxi cosi erop kan?

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee de buggyzit van de freestyle kan naar mijn weten alleen van je af, volgens mij kan van de quinny alleen de buzz naar je toe.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik kan de link ook niet zien, maar als we het over de 3 wiel freestyle hebbenwaarvan het voorwiel 365 graden kan draaien dan kan de wandelwagen naar je toegekeerd worden. (Quinny Freestyle 3XL)

Bij de nog oudere modellen (met 4 vaste wielen of de 3wiel met het vaste voorwiel) daarvan kon de wandelwagen alleen van je af.

Maar qua inklappen blijven alle modellen Quinny Freestyle heel groot en zal het zo goed als niks schelen met je oude wagen.

8. misa

misa Niet meer actief

Ik kan de link ook niet zien. Maar zie wel dat je twee topics hebt geopend over een nieuwe kinderwagen. :)

Misschien kun je in de winkel kijken welke wagen je wat vind, ga je daarna op marktplaats zoeken naar die wagen die je zou willen. En vaak kun je adapters kopen om een maxi cosi op een kinderwagen te plaatsen. Als je er niet vaak gebruik van maakt, dan is een keertje wat langer niet heel erg.
    Succes!

Deel Deze Pagina