Ik ben er eindelijk uit welke buggy ik wil aanschaffen een maclaren. Maar nu, er zijn er zoveel de één al veel duurder dan de andere. Nu is het niet dat we met een bepaald budget zitten, maar ik heb nu ook geen zin om het geld over boord te smijten. Welke maclaren is goed qua prijs en wat voor voordelen heeft hij? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjes Stephanie
Ik ben heel blij met mijn maclaeren quest sport. Hij rijd heerlijk en kan ook in een meer ligstand. Vooral het soepel rijden is voor mij belangrijk, hier nogal slechte wegen en weinig stoepen, soms een gat met grind of zand, maar hij komt overal doorheen. Ook niet onbelangrijk vind ik, ik kan hem met een hand uitklappen en hij is makkelijk schoon te maken. En klein nadeel is dat de handvaten niet in hoogte versteld kunnen worden (weet niet of dat bij andere wel kan hoor), ik heb er geen last van, maar voor mijn man zitten ze iets aan de lage kant. Wel een voordeel is het grote boodschappennet, maar die zal ws wel op allemaal hetzelde zijn.
Meiden bedankt voor de tips. Ik kijk nog even rond waar hij het goedkoopst is en zal hem dan halen/bestellen.
Ik heb een Quest Mod gekocht bij Burgerhout, Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!, is wel de kleur van 2008 maar daarom scheelde het veel geld Ben erg tevreden over de buggy.