Luiertassen voor papa's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zogelukkig, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Waar vind ik die?

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben een normale luiertas (litle company) gekozen met een neutrale kleur (rood) dus hier durft papa zonder problemen mee te lopen.

Geen bloemen of roze luiertas dus want dat zou papa niet opprijs stellen ;).

Verder heeft hij zelf een Puma schouder tas en die kan ook prima dienen als luiertas (past nog meer in dan de officele luiertas ;))

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een normale tas gekocht. Zo eentje met een langer handvat die je overdwars kan dragen.
    Een zwarte met rode letters. Is groot genoeg om wat spulletjes mee te nemen voor als je niet heel lang weg gaat en daar kan mijn man ook zonder schaamte mee over straat

4. zogelukkig

Ik zat er ook aan te denken een gewone tas te kopen, want wat is nou de meerwaarde van zo'n luiertas?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd.
    De tas die ik nu heb heeft ook verschillende vakjes en ritsjes.

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    De meerwaarde is meestal dat er een speciaal vakje zit waar je een flesje in kan doen gemaakt van spul waar de melk langer op temp in blijft.

maar goed die dingen verkopen ze ook gewoon los bij de prenetal.

En het "luiervakje" gebruiken wij eigenlijk ook nooit wij hebben een ander soort etuitje waar wat luiers+doekjes in gaan, waardoor je naar mijn idee minder kans hebt dat er "viezigheid" inkomt.

Dus meerwaarde? Ik zou het niet weten.
    In sommige gevallen dat hij bij de wandelwagen past? Meerdere vakjes? Dat je er een verschoonmatje bij krijgt? (die je ook los kan kopen.....)

7. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Je hangt hem heel makkelijk aan de kinderwagen met klittenbandjes en er zitten allemaal vakjes, matjes en hoesjes bij en een thermoszakje voor de fles... Mij lijkt het wat praktischer dan een gewone tas.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een vrij stoere tas vind ik zelf en vriendlief vind het geen probleem om hem te dragen. heb een tijdje een roze gehad en die nam hij ookgewoon op zijn arm. heb nu een bruine met groene rand van company ofzoiets. de binnenkant en verschoningsmatje zijn ook lekker hip namelijk camourflage groen/ bruin/ blauw. er zitten aan het handvat drukknopjes waardoor je hem ook makkelijk aan je buggy kunt hangen zonder dat hij zichzelf verplaatst of afzakt en je er dus met je voeten tegen aan stoot elke keer. ook zit er aan de binnenkant 2 thermozakken om dingen warm/koud te houden en een losse thermo flessenhouder

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    in me album staat onze tas. hij is bijpassend bij de kinderwagen, en dat heb ik unisex uitgezocht omdat ik het voor een evt. 2e kindje ook wil gebruiken.. en me vriend is er helemaal weg van.

10. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Mannen hebben meer behoefte aan een eenvoudige maar toch mooie tas, en als ze maar handig is ;) :) .
    Mooie papa luiertassen vind je hier.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jeetje 200 euro voor een luiertas? In geen 2000 jaar!

Hier gewoon een blauwe rugtas met veel vakken, ideaal en papa loopt er ook zonder problemen mee op zn rug

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    nou hier ook een gewone tas..

en dan nog deze atrikelen gekocht

en een thermohouder voor de fles

werkt prima!

13. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb een luiertas van de Hema, hij hoeft van mij niet perse bij de wagen te passen hoor...

Alleen een paar weken later kreeg ik mijn kraampakket binnen en daar zat ook een leuke paarse luiertas bij! alleen dan wel een 'rugzak' dus niet zo een met een band voor aan de wagen te hangen...maar ik vind hem wel leuker eruit zien dan die van de Hema.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb er gewoon een met bloemen en liefs erop die van mij is man genoeg om daarmee rond te lopen hoor, die zit daar absoluut niet mee, is ook niet zo belangrijk zegt hij, het is toch duidelijk voor de beeb..

Ja volgens mij moet een normale tas het net zo goed doen, ik had er alleen dan wel een verschoonmatje enzo bijgekocht..

Ik heb nu twee superleuke tassen van oilily echt te schattig voor woorden..

15. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb 4 luiertassen :oops:
    ook een grijze gekocht voor men man.

maar nu hetvolgende.... waarom heeft een man een luiertas nodig?
    ik zie hem echt niet met een luiertas zeulen , ook de grijze niet.
    trouwens waarom zou hij met een luiertas moeten lopen?

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sorry hoor, van mij mag mijn man lekker zelf weten waar hij wel en niet mee rondloopt. Ik vind hem niet "meer man" als hij met mijn roze bloemetjestas gaat rondlopen. Dat is gewoon zijn smaak niet, net zoals effen donkergrijze tassen mijn smaak niet zijn.

@guusje11: de reden waarom een man een luiertas nodig heeft is dezelfde als waarom ik een luiertas nodig heb. dat we twee verschillende tassen kopen, heeft met onze smaak te maken. Hij zal net zoveel met de baby weggaan als ik, aangezien we allebei fulltime werken en straks allebei een mama cq papadag hebben...

Liefs Monique

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wij hebben gewoon een zwarte uit de baby walz gehaalt
    ook omdat daar het hele startespaket in zit van de flessen :):)
    ik wou graag een van winny the pooh maar nu hebben we voor zwart gekozen en naai er zelf winny the pooh op :oops:
    en daar wil pappa ook wel mee lopen hoor die maakt het echt niet uit
    die zecht gewoon ja jij meot de tas mooi vinden jij gaat toch 9 van de 10 keer weg met de kleine omdat ik gewoon werk en jij thuis bent en als we samen weg gaan maakt het me echt neit uit of ik nu emt een roze,blauwe,gele,pimpel paarse luiertas moet lopen
    dus ja ik zou zeggen vraag je man/vriend wat hij mooi vind en ga samen beslissen

18. zogelukkig

Hoezo niet? Gaat jouw man nooit eens met de baby weg dan? Moeten er dan geen babyspullen mee? Lijkt me wel, toch?

Ik ben een beetje bekomen van de speciale luiertas en koop gewoon een lekkere mannentas voor hem! En nee, niet iets met bloemetjes, hij is behoorlijk metro, maar bloemetjes, no way! :)

19. zogelukkig

Waar haal je die?

Deel Deze Pagina