aankleedkussenhoes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ccwomen, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik heb al eerder een topic geopend over waar ik leuke zilvere accecoires voor de babykamer kan kopen, inmiddels hebben we vanmiddag een hele leuke babykamer bij de babydump besteld in wit met grijze blokken aan de voorzijde helemaal leuk!
    Maar nou is mijn vraag ik zoek een witte met grijze/zilver aankleedkussenhoes,maar heb al veel gegoogled maar kan geen witte/grijze aankleedkussen vinden... :(
    Heb een keer ergens een foto gezien met een wit/grijze aankleedkussen erop met een oranje of rood labeltje aan de zijkant,helaas weet ik niet meer waar ik dat gezien heb en weet ook niet welk merk dit zou kunnen zijn?
    Misschien kunnen jullie me hierbij helpen?
    Alvast bedankt! :D

2. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    als je er echt geen kunt vinden kun je er misschien een (laten) maken. als je dit kunt natuurlijk of iemand kent die dat kan.

patroon moet niet zo moeilijk zijn, en mooie stofjes zijn er genoeg...

succes ;)

3. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Kijk eens op www.toverstaartjes.nl . Dit is een webwinkel die zelf haarknipjes maakt. Ook maakt zijn boxkleden. Je kan even vragen of ze ook een hoes kan / wil maken voor het aankleedkussen.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    En anders zelf maken? Als basis een witte hoes nemen en er iets moois op maken met zilver.

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dat is wel een idee ja zelf maken maar ben niet zo crea...haha
    Misschien kan ik iemand vinden die dit wil doen ga t ff na checken!
    Maar ala iemand weet waar ik ze gewoon zo kan kopen graag hihi

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben een zilveren commode en ledikantje.
    Hierbij heb ik dingen van Koeka in antraciet grijs / wit / (licht) blauw gecombineerd.
    Ik vind zelf het materiaal van koeka erg prettig, badstof met wafelstructuurstof.

http://www.koeka.nl/TradePoint/Category ... goryback=0

Misschien vind je dat wel leuk om te combineren bij jullie kamertje.
    Verder hebben ze bij de Trendhopper hele leuke zilverkleurige manden waar je bijv. speelgoed, luierdoekjes etc in kunt opbergen.

Kijk maar eens in mijn album.

7. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    een heel gaaf zilveren aankleedkussen vind je bij http://www.babouchedesign.nl/
    deze is verkrijgbaar bij oa. kidsfactory.
    mja, dat is een aankleedkussen en geen hoes.....

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oh lijkt me ook erg leuk maar je kan op de website verder niks bekijken?

9. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    onder het kopje collectie kun je de folder downloaden. ergens achterin staan de aankleedkussens.

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dank je,maar heb een zilveren aankleedkussen gevonden zo gaaf joh en met een witte band eromheen van stof!
    Wel duur.....65 euro bij elkaar maar zo blij mee!
    En ook eenb zilveren badje besteld met standaard erbij ook duur, maar goeg ik heb nu wat ik graag wilde!
    De zilveren badjes gaan eruit werd me verteld bij de babydump en ik kon m daar ook niet meer bestellen maar bij babypark toch kunnen bestellen...
    Allemaal bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina