Vraagje duowagen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Duckertje, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Ons zoontje is nu 3 maanden en we hebben altijd gedroomd van 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil....
    Zodra het weer mag zouden we graag weer een poging wagen! ;)

Op het moment hebben we de Bugaboo Cameleon en deze bevalt erg goed. Heb hem ook zeker minstens twee keer per dag in gebruik ivm het uitlaten van m'n hond (formaat golden retriever).
    Verder draag ik Pepijn regelmatig in m'n draagdoek...

Wat zouden jullie doen, gaan voor een duowagen...??
    De donkey is natuurlijk geweldig.....

En hoe bevalt het jullie, twee kindjes dicht op elkaar??

Bedankt voor jullie reacties!
    Duckertje

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben de donkey en in het echt is hij ook echt geweldig! :D

onze kindjes zullen ruim anderhalf jaar schelen en de zwangerschap gaat er gewoon bij zeg maar.. hoe het straks is weet ik natuurlijk niet maar onze eerste is heel makkelijk dus dat scheelt ook! ik had het ook eerder wel gewild, maar lukte niet gelijk en toen ging het ook nog een x mis helaas.. anders had ik in januari uitgeteld geweest ;)

ik zal maar ff uitleggen waarom ik de donkey heel fijn vind.
    *het is de enige die ook als mono kan en naast mekaar.
    *hij klapt heel gemakkelijk in, en toch best klein. het is wel ff uitproberen hoe hij het beste uitkomt in de kofferbak maar ik heb nog zat ruimte over voor boodschappen of andere dingen.
    *hij rijdt echt heeel erg soepel, je kunt hem met 1 vinger besturen bij wijze van.
    *de wagenbak is heel ruim! mijn kindje van toen ruim een jaar paste er nog met gemak in!
    *kindje(s) kun je naar je toe en van je af (en zo ook mekaar zien)
    *boodschappenmand is mooi groot en er zitten opbergvakjes in zodat er iets niet uit kan vallen

volgens mij was dat het wel.

ja een nadeel is dat hij duur is maar dat had ik er echt voor over!

3. misa

misa Niet meer actief

oeps: dubbel geplaatst.. :)

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou eerst even wachten tot je zwanger bent. En dan bekijken hoe oud je oudste zal zijn als de tweede komt.
    Tussen die van ons zit straks 1,5 jaar. Wij hebben een fijne wagen, een draagzak en nu een tweedehands (oude) phil en teds gekocht (kiwi explorer) voor 60 euro. Die hebben we erbij zodat ze ook beiden in één wagen kunnen. Kan mijn zoontje straks op een meerijdplankje (kidsit) dan gaan we die ook aanschaffen.

Een duowagen voor elkaar leek ons erg zwaar en een duowagen naast elkaar paste met moeite in onze auto. Dan konden we verder geen reiswieg enz meer meenemen. :)

En hoe het bevalt, 2 kids dicht op elkaar... Geen idee nog! De zwangerschap en een kindje ernaast vind ik best goed te doen.

Deel Deze Pagina