baby geen bondolino-fan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kara, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik ben groot fan van de bondolino!!
    maar mijn dochter van bijna 8 weken zit er niet lekker in.. :( is constant aan het draaien met haar hoofdje en wordt jengelig. als ze indut is het maar voor kort en begint ze weer te draaien en jengelen.

eerst dacht ik dat ze misschien nog te klein was om er lekker in te zitten, maar haar hoofdje kan ze redelijk rechtop houden en komt er goed bovenuit. ze zakt niet naar beneden.. en het lijkt niet uit te maken of ze haar benen buiten laat bungelen of opgetrokken heeft.

is hier de juiste conclusie dat mijn dochter de draagzak niet prettig vindt en dit dus zo zal blijven?
    of kan ik het af en toe blijven proberen en groeit ze er nog in?

ervaringen??

mama wil het zo graag :D

2. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hier ook een baby die er geen fan van was. Je kan het later nog eens proberen maar de mijne bleef het niet leuk vinden. Ik heb hem maar weg gegeven aan mijn schoonzus. Die van haar vindt het heerlijk en zij hadden zo'n baby bjorn geval dus dit was veel beter.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    oh en deze mama wilde ook zo graag maar helaas :(

4. Delta

Delta Niet meer actief

doe je hem wel strak genoeg? en beetje bewegend hupsen als je hem aandoet en je kindje er in zit..

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik ben dus niet de enige.. die kleine moest eens weten hoe lekker ik van plan ben om met haar te gaan wandelen zo!
    qua strakheid heb ik al geprobeerd het heeeel strak te doen, en juist wat losser; maar dit lijkt niet veel uit te maken. hupsend valt ze nog enigszins in slaap, maar dus maar voor korte duur..

nog meer tips/ervaringen??

6. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    verder geen idee maar wat bij mij opkwam, vind ze t misschien te warm of te koud :S

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    De Bondolino, you love it or you hate it.

Mijn dochter houdt er van om strak ingepakt in de draagdoek te zitten, ze Bondolino geeft toch nog te veel vrijheid. Ik herken het dus wel, ja.

Voor draagconsulten heb ik de Hop Tye van Hoppediz (zelfde merk) gekocht en die vind ik veel fijner omdat je daarmee veel strakker kunt knopen. Je bootst bijna een draagdoek na, maar het knopen is een stuk eenvoudiger. En persoonlijk vind ik 'm lekkerder dragen dan de Bondolino.

Je zou 'm eens op Marktplaats kunnen zetten om te kijken wat er op geboden wordt (vaak veel meer dan op gewone draagzakken!:)) en dan een (tweedehands of nieuw: Marktplaats.nl - Hop Tye met sinterklaaskorting ) Hop Tye kunnen kopen.

Deel Deze Pagina