een andere kinderwagen of niet? 2e kindje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door music4life, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

zoals mn topic hieronder blijkt al dat ik enorm twijfel over de koop van een andere kinderwagen.
    wij hebben nu deze wagen van x adventure inmotion(zie foto)
    nu zijn dit de nadelen aan de wagen

*grote wagen.grote wielen
    * wielen lopen snel leeg rijd zwaar als er boodschappen onderin liggen
    *past opgeklapt niet in de auto (kofferbak) op de achterbank kan niet want we hebben een dochter van 2 met een autostoel type2
    *buggy kan alleen van je af

de voordelen van deze wagen zijn
    groot buggy zitgedeelte
    de baby bak is groot en erg stevig
    er kan een kidsit achter deze wagen

ik twijfel dus ,we hebben nu alles al eigenlijk,behalve een kidsit voor onze meid van bijna 2. we hebben 2 kleine baby autostoelen.

we wilde dus kijken voor een bugaboo die is klein en compact maar wel met een babynestje 670 euro.. erg duur voor alles wat je eigenlijk al hebt. ik loop alles hier in het dorp,naar de winkel noem maar op, dus moet hij wel goed rijde, mn man en ik gaan zelden naar de stad.dus waarom een compacte kinderwagen..? wie helpt me

doen of niet doen?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb een goede 2de hands Bugaboo gekocht op marktplaats voor 180 euro. is dat niet een optie? Je kan alles er van wassen dus het is niet vies. Komt uit de machine als nieuw. Echt ideale wagen, voor onze tweede doe ik de reiswieg op de achterbank naast onze dochter en wagen plat opgevouwen achterin mijn zeer kleine achterbak van Suzuki Swift. Boodschappen naast me voorin.

Oh ik zie dat je echt een zit gedeelte erbij wil voor je oudste, dus een soort duowagen. ik las het niet goed. En is een meerijdplankje van Bugaboo niet genoeg? of loopt je kleine nog niet?

Succes met je besluit, Charlie

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    IK heb ook een bugaboo 2de hands gekocht. echt super zou willen dat ik het toen veel eerder had gedaan.

ik zeg alleen maar doennnnnnnn

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zou ook zeggen koop een bugaboo 2de hands.. zijn geweldige wagens:D

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tja, wij hadden een soortgelijk probleem alleen had ik net de kinderwagen verkocht. Wij hadden de cruiser van de blokker (4 wielen) en qua prijs wou ik eigenlijk die weer terug hebben.

Nadelen van de cruiser (zal ook die van jou kunnen hebben) is dat mijn dochter eerder ging hangen in de buggyinzet als ze moe was. Dit omdat hij zo breed is. Ook was hij te breed voor in onze auto.

Wij zijn gaan orienteren in de babydump en zijn uitgekomen bij een showmodel. Kostte nu 350 euro ipv 600. Hij is smal genoeg om in de auto te passen, veel steviger dan de wagen die ik hiervoor had en de buggyinzet is voorgevormd en mijn dochter zit er vele malen beter in,. Ook kan die inzet ook naar je toe kijken. Alles gaat heel makkelijk, buggy omdraaien, inklappen, wielen eraf eventueel enz enz.

Ik ben achteraf zo blij dat we niet weer voor die ene wagen gegaan zijn!
    Het is trouwens een titanium baby Mika.

De bugaboo is erg goed te koop 2e hands. Voor een goede prijs. Ik zou die optie in jullie situatie zeker overwegen.

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik had de zelfde wagen en heb hem van de eerste en tweede gebruikt
    vond hem juist ideaal ook omdat ie nog goed loopt met een kiddyboard
    en vond hem gewoon erg stevig:D

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier een kidsit en een manduca. Zit 21mnd verschil tussen beide kids.
    Oudste wilt graag lopen en kidsit gaat prima.

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou eens kijken naar een tweedehandse wagen. Als je het veel gebruikt en de nadelen als te veel ervaart, dan zou ik wel kijken naar een andere. Succes!

9. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb een bugaboo frog gezien op marktplaats met adapters voor 200 euro met heel veel erbij zoals wieg.voetenzak,regenhoes,maar hoor van mn vriendin net dat als je de kidsit erachter doet het niet best loopt?! ik twijfellllllllllllllllllll....

10. misa

misa Niet meer actief

Misschien even in de winkel proberen?

Deel Deze Pagina