Ben wel heel erg benieuwd hoe lang jullie gewacht hebben voordat jullie de baby-kamer e.d. grote dingen gingen kopen? We zijn vandaag eens gaan kijken om ons te oriënteren en een beetje een idee van de kosten te hebben. Wij willen zelf graag wachten totdat we 20 weken zijn voordat ik de baby-kamer en kinderwagen, dus de echte dure spullen ga kopen. Echter de verkoopster in de winkel vond dat maar vreemd en vrij laat, vond dat we nu best al dingen konden bestellen of eventueel direct al we 12 weken zijn (dit zij ze dus niet puur om direct spullen te verkopen). Vinden jullie het ook echt te laat dat we willen wachten totdat we 20 weken zijn? Ik ben gewoon erg onzeker en heb het idee dat ik eerst zeker wil weten dat alles goed zit voor mijn gevoel.
20weken vind ik vrij laat. Er zit vaak een behoorlijke levertijd op kamertjes en wagens. Zou zelf er voor kiezen om rond de twaalf weken te kijken
Tot 19 weken gewacht, bestelling definitief gemaakt na de 20 weken echo. Zwangerschap hiervoor waren we er al eerder bij (11 weken) en toen ging het met 13 weken mis. Sta je dan met je kamertje....
Wij zijn ook al vrij vroeg begonnen, rond week 12 ofzo maar dat komt ook omdat ik al vrij snel wist welke kinderwagen ik wilde ende babykamer die ik wilde toevallig op marktplaats werd aangeboden. Vind het sowieso een prettige gedachte als alles op tijd klaar is.
Precies! Daar zijn we dus ook bang voor als we rond de 12 weken al gaan shoppen, na 12 weken is de kans op een MA kleiner maar na 16 weken is die kans minimaal, dus we wachten gewoon liever wat langer.
Kamertje hebben van marktplaats in week 13 gekocht. Kinderwagen na de twintig weken echo maar dat kwam meer omdat na 1 april de nieuwe kleuren van bugaboo uit waren en wij de 20 weken echo op 1 april hadden.... Zit vaak wel een leertijd op maar volgens mij ben je niet te laat bij 20 weken hoor. Al vond ik het wel fijn toen alles af was enzo. Stukje rust.
Ik ben gisteren voor het eerst gaan shoppen. Baby kamer en wagen besteld na de 20 weken echo omdat ik ook bang was dat het nog fout kon gaan.
Gelukkig zijn we dan niet de enige die er zo voorzichtig mee zijn haha, dacht al dat we TE voorzichtig waren maar fijn dat andere mensen dat ook hebben.
Wij zijn vroeg begonnen met oriënteren en bij 13-14 weken hebben we babykamer en kinderwagen besteld. Baby-Dump en Babypark geven allemaal de garantie dat als er iets niet goed gaat in zwangerschap je de bestelling zonder problemen kan annuleren. Op deze manier heb je als als toekomstige ouder geen zorgen en kan je gerust vroegtijdige spullen bestellen zodat je rekening kan houden met levertijd etc.. En wanneer het helaas toch niet goed zit, kan je met 1 belletje de bestelling afzeggen.
Dit dus Wij zijn al met 8 weken begonnen, gewoon omdat we niet konden wachten haha. Maar als jij wilt wachten is dat toch prima, zo lang zijn de levertijden toch ook weer niet. Ik wil alleen de kamer zsm afhebben.....maar dat is gewoon omdat ik geen geduld heb haha!
wij hbben met 17/18? weken de inrichting vd kamer en ook de kinderwagen gekocht, van marktplaats dan wel
wij denk rond week 17 de kinderwagen, de meubeltjes na week 21 ofzo.. zijn niet zo vlot en alles is echt wel goed leverbaar gebleken! Nu waren we pas deze week klaar met het kamertje verven enzo (ben nu ruim 34 weken) en heb ik nu pas de gordijnen besteld. hopelijk zijn die op tijd. baby slaapt toch eerst bij ons.
Wij zijn juist pas vanaf 12 weken gaan rondneuzen in winkels wat we mooi vonden etc. De definitieve bestelling hebben we nét na de 20 weken echo gedaan. Dit was zo gedaan omdat we al precies wisten wat we wouden. De levering was in de 25e week van de zwangerschap. Dus qua levertijd hebben wij geen enkel probleem gehad. (We hebben trouwens alles bij de babypark besteld)
Ik heb alles in 1 keer pas met 21 weken gekocht/besteld (Babypark), na de 20 weken echo dus. Ik had alles in huis toen ik 27 weken zwanger was. Toen stond het maar maandenlang te staan in de garage. Ik zou echt niet weten waarom dat laat is. Pas met 34 begonnen we met het kinderkamertje. Gelijk toen m'n nesteldrang begon op te spelen dus. Kleding kocht ik bijvoorbeeld in de 40e ook nòg.
Wij ook bij exact 12 weken en idd babypark geeft ook die garantie..!! Wij hebben ervoor gekozen alles bij 28 weken zwangerschap te laten bezorgen omdat wij eerst gingen behangen e.d. En betaald bij levering..