voor het kind lijkt het me niet ideaal als ze besef krijgen van de wereld om zich heen, maar ik vraag me nog veel meer af, hoe ouders in godsnaam erachter kunnen lopen...? op alle foto's die ik online zie, vraag ik me af hoe daar iemand achter kan lopen zonder steeds tegen de wagen op te lopen, het onderste zitje steekt verder uit dan de duwstang http://www.totsongo.com/totsblog/wp-con ... an_350.jpg
marloess, ik heb kindjes van jonge leeftijd van zowel het plankje als het zitje af zien vallen tijdens het winkelen, ik vind het levensgevaarlijk voor zo'n klein kind. bovendien loopt het knudde, heb er een poosje op gelet (omdat wij ook twijfelden of er niet een andere oplossing zou zijn dan een duowagen), en ik ben helemaal overtuigd dat het voor zo'n klein oudste kind gevaarlijk is en dat het knudde loopt. maarja.. das natuurlijk persoonlijk
ik vond dat ook na duowagens getest te hebben, maar ik vind dat de flexxo twin echt super wendbaar is! heb je die ook getest? alle andere duowagens vond ik ook knudde, maar ik was direct om toen ik de flexxo getest had.
Als onze kleine meid wordt geboren is Simon 18/19 maanden. Wij hebben nu de Phil & Teds gekocht, nieuwe versie. Ik vind hem ideaal! We hebben hem nu in gebruik als single-wagen. We hebben er mee gelopen met het nestje erin, maar we lopen er absoluut niet de hele tijd tegenaan. Het lijkt me ook niet zielig overigens, voor het kindje dat onderop zit. Er valt echt nog genoeg te zien hoor! De wagen loopt iig heerlijk, makkelijk wendbaar en errug klein opklapbaar!
Wij hebben ook even moeten wennen hoor voor we besloten de phil&teds te kopen. Pas na het uitproberen van ongeveer alle andere wagens, en toen ik een beetje aan het model gewend was (hij is natuurlijk toch best apart..) zijn we ervoor gegaan. Ik heb er tot de dag van vandaag (gebruik 'm nu 1 jaar) nog geen spijt van. Ik sta er zelf van versteld hoeveel de kleinste ziet. Ze kunnen heel goed opzij kijken hoor. Ze reageert vaak op dingen die ze vanuit de wagen ziet. Je loopt er ook 'gewoon' achter hoor, niet dat je tegen het zitje aanstoot! En wat ik zo fijn vind is dat als onze oudste over een tijdje niet meer (vaak) in de wagen wil, ik 'm om kan bouwen tot enkele kinderwagen.
Ik heb wel even flink moeten wennen aan de duo wagen. Maar ik vind het werkelijk ideaal. Wij zijn voor de Jane gegaan duur in aanschaf maar hij loopt helemaal super