ons zoontje is 13 maanden en wij hebben sinds verleden jaar winter voor het laatst de voetenzak gebruikt. Gebruiken jullie deze nog ? Soms twijfel ik namelijk of ik hem nog moet gebruiken Ons zoontje heeft een winterjasje aan zijn schaal,muts en handschoentjes en dacht tot dit wel voldoende was wat doen jullie ?
In zulke 'gevallen' probeer ik me altijd zelf in de situatie te verplaatsen...Stel IK zit in zo'n buggy/karretje...het is koud..ik zit stil..het waait misschien..de wind kan zo mijn broekspijpjes inblazen...brrrr! Sign me up voor de voetenzak! Lijkt me heeeeerlijk! zo wil ik wel rondgereden worden!
Ik zou echt nog steeds de voetenzak gebruiken. Mijn vader die kan niet meer lopen en heeft een scootmobiel als hij weggaat heeft hij echt koud hoor met dit weer en wil die ook zeker nog wel eens een deken gebruiken. Het is gewoon koud en als je stilzit al helemaal.
Tja, ik gebruikte hem tot voor kort, de rits is nu helemaal kapot, dus nu zit ze zonder voetenzak in het wagentje, wel wat fris, maar om nou weer een nieuwe te kopen, ik weet het niet. Volgens mij is die rits kapot, omdat ze ontzettend veel met haar benen trapt in die zak, dus ik denk dat een nieuwe ook geen lang leven beschonken is. Doe nu af en toe maar een maillot onder haar broek aan.
Hier geen voetenzak (Ruben is 16,5 maand). Als het echt heel erg koud is doe ik Ruben een maillot aan onder zijn broek (ja, hij is een jochie maar ik zie alleen maar voordelen aan een maillot ). Ik ga hem voor Ruben ook niet meer gebruiken. Hij trappelt en beweegt genoeg in de buggy en hij is niet zo'n koukleum. Dus hier geen voetenzak
Hier nog wel een voetenzak, maar in de buggy ook wel eens met een maillot eronder. Ook hier een jongetje, maar is toch heerlijk warm voor die kleintjes. Als hij meegaat op de fiets ook lekker een maillotje eronder.
mja hier ook vaak gewoon een dikkere broek die voetenzak wordt eigenlijk niet zo heel erg meer gewaardeerd ondanks dat hij lekker warm is zit ze liever los heb ik het idee maarja.. bijna ale broeken hier zijn dan ook een klein beetje gevoerd.. (dubbele binnenkanten zegmaar) dat scheelt allicht
Ik denk dat ik hem ook niet meer ga gebruiken. Ons zoontje is erg beweeglijk in zijn kinderwagen en buggy en heeft het erg snel warm. Ik doe hem als het koud is meestal ook een majo onder zijn broekje en hy heeft ook meerdere broekjes die gevoerd zijn dus lekker warm aan zijn beentjes. Als ik hem zijn muts opzet heeft hy het al warm en het zweet in zijn nekje staan dus de voetenzak laat ik maar achterwegen
Ik had deze vraag pas geleden ook gesteld en heb op aanraden van iedereen hier eigenlijk een voetenzak besteld. We hebben m net sinds vrijdag binnen, morgen ga ik het uitproberen of ze het toelaat, maar denk eigenlijk dat het geen probleem zal zijn. Liefs, Duveldraakje
Tantan, ze hebben ook jongensmaillots, volgens mij bij de Hema! Zoontje van een vriendin krijgt ze nu aan, ze zijn heel leuk. Trouwens, gelijk heb je hoor! Zou ik ook doen
ik gebruik de voetenzak ook nog, nou ja ik heb een lodger. Hij wil er niet altijd meer helemaal in, maar wel altijd met zijn beentjes. Lijkt mij veel te koud zonder, zeker bij zulk weer als gisteren met die koude wind.
Hier ook nog steeds een voetenzak. Vooral bij weer zoals gisteren (-1 met wind). Als Sem het zat is, dan doen we het wel zonder, maar voorlopig vindt hij het niet erg.
Met dit weer gebruik ik ook de voetenzak voor mijn zoontje van 17 maanden. Vooral als er ook nog eens een koude wind staat!
Ik gebruik ook nog de voetenzak. Ze heeft bijna elke dag een maillot aan en heeft maar 2 broekjes. met die maillot is het erg koud. Ik heb wel eens jaloers op haar hoor met die kou !