Hallo allemaal, Ben op zoek naar leuke gevoerde laarsjes voor mijn dochtertje van bijna 9 maanden. Ze loopt nog niet, maar tijgert wel, en gaat staan, en trekt altijd haar schoentjes/sokken/slofjes uit Nu het wat kouder is zoek ik dus gevoerde laarsjes, ze gaat namelijk altijd mee voorop de fiets. Ze heeft nu die slofsokken aan op de fiets maat ijskoude voetjes. Nu zag ik gevoerde laarsjes van aapies, iemand daar ervaring mee?Blijft dat een beetje zitten? Zijn ze lekker warm? Oh ja en de maat is nog een dingetje...ze heeft kleine voeten, 10 cm. Nu heb je daar maat xs van, is zoolmaat 10,2 cm , en je hebt er maat s van, is zoolmaat 11,5 cm. De ene is dus te klein, en de andere lijkt me weer groot. Wat zouden jullie doen?
Mijn zoontje heeft aapies slofjes. Blijven prima zitten! Ik zou dan voor iets te groot gaan, die voetjes blijven wel groeien hoor!
Bij mijn dochter bleven de laars-slofjes absoluut niet zitten. Pas toen ze te klein werden bleven ze zitten maar dat zat natuurlijk heel raar. Nu moet ik wel zeggen dat mijn dochter heel slank is en ook hele dunne beentjes heeft, misschien speelt dat ook wel mee.
kijk ook eens op Baby Shoes, Soft Sole Leather Baby, Infant and Toddler Shoes - Jinwood Shoes Hebben ze hele fijne laarsjes en slofjes en zijn veel goedkoper dan veel merken die hier verkrijgbaar zijn..
Hier ook de gevoerde laarsjes en ben er prima tevreden over! Ik zou gaan voor S, ze groeien zo snel! (ik had S gekozen bij voetjes 11 cm maar had beter voor M kunnen gaan, kon ze al snel vervangen)
Hier ook goede ervaringen met aapies sloffen met voering en zonder. Ze bleven goed zitten en blijven ook netjes.
Is dit misschien wat? Die kun je vastsnoeren? Stonz Booties, egronomic winter boots for the little ones. - Von Va Voom Looking for an wrap, sling or carrier for babywearing? Our online shop offers the best!