zie net dat bij de ABC zoom de maxi cosi cabriofix erop kan met de adapters en dat zou betekenen dat de wagenbak van de buzz er ook op kan! dat zou alweer kosten schelen.. Denk dat ik om ben, nu vriendlief nog
@ pam jij ook aangemeld hier! leuk. ja je moet nu ook gaan kijken. ik vind de zoom eigenlijk niet zo mooi, omdat die achter elkaar zijn vind eigenlijk naast elkaar leuker... wat een moeilijke beslissingen weer zeg!
Wij hebben gekozen voor de Icandy peach.... Megan is heel ondernemend en ik zou mijn handen volhebben alleen al achter haar aanrennen. Ook doe ik alles hier lopend en dat zie ik niet zitten met een draagdoek/zak We gebruiken de wagen nu als enkele buggy en hij straks helemaal om te bouwen naar duo wagen. En als Megan dan naar het KDV is dan kan ik er voor kiezen om hem als enkele wagen te gebruiken Hij is ook heel compact in te klappen.........wat ook wel handig is omdat we geen hele grote auto hebben.
Maar bij de iCandy zitten ze ook achter/onder elkaar.. Succes bubsie! Misschien gewoon eens gaan rijden in de winkel?
Typ maar eens bij YouTube in Baby gizmo bugaboo donkey stroller video review Is heel duidelijk en laat zien hoe alles werkt en hoe groot alles is
die bugaboe vinden wij ook erg mooi! alleen wel prijzig weer he.. zal ik toch eerst mijn oude(nieuwe) wagen moeten verkopen au.... hihi
Jij prijzig dat is ie maar dit gaat me laatste zwangerschap worden dus wil er wel van genieten hopelijk is het gauw raak hier!!
hier komt er geen duowagen, is niet handig in onze situatie. Als we een keer een eind gaan lopen kan daniel in de gewone buggy en de baby in de wagen want dan gaan we toch met zn 4e. Ga ik alleen met de 2 dan gaat de baby in een draagdoek (die nog gekocht moet worden). Maar omdat we bijna altijd met zn alle gaan of helemaal niet is 2 wagens (die we toch al hebben) goed te doen. En daniel kan ook stukjes los lopen als hij nog luisterd tegen die tijd
Hoe dat dan zit de wagenbak van de buzz dan in de adapter van de maxicosi. Ik heb alleen de buzz 4 met het zitgedeelte daarom weet ik het niet
Hihi! Hier hetzelfde Tussen onze eerste 2 zit 1,5.. ik heb toen een nieuwe quinny buzz gekocht + een plankje. Dat ging prima! Onze oudste dochter is dan ook helemaal geen weglopertje en erg voorzichtig. Ik heb gisteravond met pijn in mijn hart de wandelwagen op MP gezet! Dusss als iemand nog een zeer nette Quinny Buzz 3 zoekt?
ja dat geloof ik met pijn in je hart! zou ik hier ook hebben. ben nog steeds aant verzinnen of ik wel voor een duowagen moet gaan. ga ook bijna altijd met manlief weg en voor boodschapje ga ik dan wel vaak met de wagen weg. en nog ff met de hond en eigenlijk ga ik altijd met mn dochter ff rondje dorp doen. dus als ik het dan weer zo bekijk denk ik ja toch wel een duo wagen maar echt weg gaan doe ik vaak met mn man. we gaan zondag gewoon ff kijken of de prenatal in rotterdam waar we dan toch ff zijn alexandrium ook duowagens heeft staan en wat het is. en of ik het wat vind. gelukkig hadden we nog niet de buggy besteld die ik wilde doen want daar had ik dan ook niks meer aan. wilde de nuna pep bestellen.
beste aankoop ooit, duowagen, gebruik het bijna dagelijks! mijn zoon wil nu lopen, hij is 2,5 maar als hij niet luistert of moe is dan gaat hij er nu nog in! ik heb met onze zoon een plankje gehad, ergens naar toe ging nog wel maar als hij niet naar huis wilde of moe was kon ik hem dragen. Daar was ik erg gauw klaar mee. Ik heb er 2 naast elkaar, kan overal door en is maar 5cm breeder als mijn gewone kinderwagen. De wielen staan hier onder de wagen en bij de quinny ernaast. gr brenda
Bubsie; Dat was hier precies hetzelfde toen de 2de op komst was. Ik ben toen blij dat ik geen duowagen aangeschaft had want die was dan voor niks geweest. Als je vaak samen oppad gaat (net als ons) dan is het te overzien met 2 kids. Ik heb nu wel besloten om een duowagen te nemen omdat 3 kids toch heel anders zal zijn, ookal zijn we met ze 2en. 2 rennen er weg, 1 moet daar achteraan en de ander loopt met de wandelwagen. Je komt toch een plekje of handje te kort vergeleken met 2. Dat is natuurlijk gewoon 1 op 1 Het verschilt natuurlijk ook wel per kind, die 2de van ons is gewoon een draak Gelukkig zitten ze allebei nog graag in een buggie dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken
bij ons is de oudste een draak maar ik ga veel overdag alleen op pad! Gaan jullie nooit ergens naar toe met kindjes? speeltuin? boodschap? ik gebruik de duowagen dagelijks! zou echt niet zonder kunnen!
Wij hebben een niet al te dure duo-wagen gekocht waar een babynestje in moet. Het is maar voor een paar maanden, en als we met z'n 4en weg gaan nemen we de dure wagen en de buggy mee. Maar op deze manier kan ik zelf goed naar de winkel met 2 kindjes.
Nou je hebt bij je buzz wagenbak eigenlijk adapters zitten en dan hoef je voor je maxicosi geen aparte te kopen Dus de maxicosi cabriofix en wagenbak van de buzz gaan in dezelfde adapters ja! (omdat quinny en maxicosi 1 bedrijf zijn is dat) dus in theorie moet t dan bij die van de zoom ook kunnen he.. Scheelt toch weer kosten
Ohw dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!! Heb wel niet de wagenbak maar die hebben ze vaak bij prenatal in het voorjaar hier voor 30 euro. "oude" kleur bv. Ik was net te laat de vorige keer want ze waren beiden weg
hier schelen ze straks 1jaar en 9 maand. eerst wou ik niet voor een duowagen gaan omdat ik ook nog een draagdoek heb(dochter zit zowel voor als op mijn rug en dat gaat heel goed). ze loopt nu al heel goed maar ik verwacht niet dat ze over een paar maand de afstanden die ik loop ook kan lopen( dagelijks minimaal 6 kilometer). er zullen ook periodes zijn dat ze het gewoon niet volhoud of net geopereerd is(hartafwijking). daarom nu besloten dat er hier een phil en teds komt, als ze wil lopen kan dat en lukt het niet gaat ze lekker zitten. kiezen voor deze omdat je hem ook als enkele wagen kunt gebruiken en hij klein is. ga hem binnenkort is met haar testen in een winkel om te kijken of het wat is.
Ik ga trouwens morgen wel terug met mijn Phil & Teds want de rem heeft het begeven. Was eigenlijk vanaf het begin al een rot-rem (nieuw type rem), maar is nu gewoon kapot!
ik heb zelf de kees waar ik erg tevreden over ben. Persoonlijk vind ik de kindjes naast elkaar fijner dan achter elkaar. ze kunnen dan samen kijken en met elkaar kletsen....nouja de oudste tegen de jongste hihi