Het leeftijdverschil tussen mijn zoon en dochter is wel iets groter (2 jaar) maar ik gebruik sinds mijn dochter 6 weken oud is een draagzak. Zoonlief loopt erg goed hoor maar naar het dorp op en neer is net te ver. Dan gaat zoonlief in de wandelwagen en mijn dochter in de draagzak. Ik vind het een ideale oplossing.
wat fijn dat hij jou zo goed al bevalt. ik denk dat ik hem ook binnenkort ga bestellen. ik heb een site gevonden waar ze het sport model van 2010 nog tekoop hebben voor 600 euro(helemaal compleet zoals ik hem wil in de kleur die ik graag wil). ik vind het wel veel geld maar aangezien ik hem dagelijks gebruik en door omstandigheden misschien nog een heleboel jaar moet gebruiken vind ik het wel waard. waar hebben jullie hem gekocht en welk model is het?
manlief had gister nog een duowagen gevonden opt internet voor geloof 3 of 400 euro. dat zou voor ons beter zijn. en die zag er ook best leuk uit. alleen weet ik niet meer welke het was. dus vanavond maar s ff vragen aan hem.
we hebben de Vibe bij de baby dump gekocht zij hebben laagste prijs garantie, maar waren duurder dan de geboortewinkel (=website) en die hadden toen ook nog eens een actie. Babydump gaat dan mee. En nog lager. we hebben de wagen, de cocoon, de maxi-cosi adapters én de duozit voor minder dan 750 (heb de bon er nog eens op nagekeken )!
Hier even een tipje nog voor de mensen die misschien voor de ABC Design Zoom gaan. kijk even op Ebay! Nieuwe abc zoom, met verzendkosten naar Nederland en de maxi cosi adapters (wel los erbij gekocht) kwam ik op een prijs van 420 euro! Dat is dan wel zonder wagenbak maar die is te vinden voor 99 euro, misschien wel goedkoper Denk dat als alles goed mag gaan wij m daar gaan bestellen rond de 15 - 20 weken..
Ik heb het nieuwe type explorer (met een "normale"rem) gekocht bij de Prenatal voor 450 euro. Ik zie eigenlijk het verschil niet zo goed tussen de sport en de explorer
Ik heb dus wel alleen 1 buggy (voorheen kinderwagen) en een draagdoek Dochter 1 heb ik altijd in doek gedragen tot ik zwanger werd en het niet kon , toen ging ze in buggy.. en dochter 2 gaat altijd in draagdoek en dochter 1 lopend of in buggy.. en soms wissel ik af.. dochter 1 in draagdoek en dochter 2 in buggy.. vind het heerlijk, handen vrij voor de gene die niet in doek zit.. en hoef geen dubbele/langere wagen te duwen
Haha ja 80 euro zou ook leuk zijn ja.. maar vergelijk maar eens de Mima, de iCandy en de Bugaboo Donkey met de priijzen voor de Phil en Ted's!! Met die merken ben je dus niet klaar onder de 1200 euro en dan heb je nog niet alle accessoires zoals bijv bijpassende voetenzakken.. eef 16
Ligt er ook net aan hoeveel je de wagen gaat gebruiken en wat je wensen zijn.. En natuurlijke je financiële situatie dus dat is natuurlijk ieder voor zich