Ik zie heel veel onderwerpen voorbij komen over wat te gebruiken in de kinderwagen en zie vaak de wrapper van Lodger voorbij komen. Nu wordt ons kindje binnen nu en 3 weken geboren dus we gaan de koude periode in en ik heb een wrapper gekregen van Snooze Baby, heerlijk zacht, maar is deze in combinatie met een dekentje warm genoeg? Ik heb ook evt een voetenzak van de kinderwagen als het echt heel heel koud is... Zal ik er nog een wrapper en dan een lodger bij moeten halen?
Ik heb de Snoozebaby wrapper ook, en het is een heerlijk ding, maar bij kouder weer vind ik 'm niet geschikt voor in de kinderwagen. Hij is toch vrij dun en laat ook makkelijk wind door. De Snoozebaby is vooral erg prettig voor binnen om je kindje lekker in te wrappen, en buiten als het wat warmer is. Als je in de koudere periode in de kinderwagen graag een wrapper wilt gebruiken, dan zou ik inderdaad naar een Lodger-achtige fleece wrapper kijken. Lekkere warme dekentjes voldoen natuurlijk ook gewoon, maar ik vind het inpakken in zo'n wrapper wel lekker geborgen voor zo'n kleintje, dus ben ook erg blij met m'n Lodger. Ik vind de Snoozebaby trouwens wel erg fijn om te gebruiken in de maxi cosi in de auto. Lekker warm, i.p.v. een jasje, maar als het in de auto wat warmer is sla je 'm makkelijk open.
Volgens mij is kleding, een vestje/jasje + mutsje (en eventueel een dunnere wrapper0 en een lekker dik dekentje (of twee) best voldoende? En dan hebben veel kinderwagens ook nog zo'n hoesding voor erover heen. Maar als je echt per sé wilt 'wrappen', dan zou ik voor een lekkere warme gaan. En dan is die van Lodger, denk ik, warmer dan die van Snoozebaby. Maar zelf zou ik bij echte vrieskou niet voor de lol met een klein baby´tje naar buiten gaan, geloof ik. Als het niet echt noodzakelijk is, zou ik lekker binnen blijven. Of ergens met de auto naar toe gaan en dan heb je dus weer niets aan de Lodger Wrapper...
Mijn zoontje is afgelopen januari geboren en ik ben veel met hem gaan wandelen in de vrieskou. Heerlijk ingepakt in de Lodger wrapper, een dekentje en een kruikje bij zijn voetjes. Jasjes en vestjes zijn enig maar in mijn ervaring onmogelijk om aan te doen bij zo'n kleintje.
Ik kon J. prima in een vestje en jasje krijgen. (Is geen winterkindje, maar ook in het voorjaar is een vestje/jasje toch wel lekker.)