Duowagen of kinderwagen en buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Isabo, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Hier hetzelfde 'probleem', mijn dochter is 16 maanden als ik uitgerekend ben van nr 2. Ze loopt wel al, maar laat zich absoluut niet 'sturen' en loopt ook geen hele grote stukken. Wij gaan nu maar voor de combi goedkope tweedehands duowagen en onze huidige kinderwagen houden voor als de duowagen overbodig word/een 3e kind. Dat er af en toe maar 1 kind in de duowagen zit vind ik niet zo boeiend, ik maak het mezelf liever makkelijk dan dat ik die enkele gekke blik voorkom :)

2. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben toen onze 2e werd geboren een 2e hands duowagen gekocht via MP. kostte 150 euro incl 1 babynestje.
    Hij is 2 keer gebruikt met 2 kinderen erin ;) en vervolgens weer voor 150 verkocht.

Het ligt er maar net aan
    hoe vaak je alleen op pad gaat met 2 kids.
    of een duowagen in je gang/hal/kelder past
    of een draagzak een optie is (oudste in wagen, jongste in draagzak/doek)

En anders een hele gekke optie misschien, maar een fietskar.
    Ik heb een fietskar aangeschaft om de jongste mee te kunnen nemen op de fiets, maar nu gebruik ik hem ook wel eens als het zo uitkomt als duowagen. Ik hou hem tot de avondvierdaagse is geweest en dan gaat hij weer op MP naar een volgende gebruiker :D

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zou absoluut voor een duowagen gaan! Er zijn genoeg die je ook als enkele wagen kunt gebruiken en die via MP goed te betalen zijn....
    I Candy Peach duo
    Mima duo
    Bugaboo
    Phil en Teds

Net wat je wil. Naast elkaar of achter elkaar.
    Daarnaast kan ik je gaan dragen ook wel aanbevelen. Dat heb ik zelf ook altijd wel veel gedaan. Desondanks had ik mijn duowagen niet willen missen.

Deel Deze Pagina