Duowagen of meerijdplankje met zitje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door oktober91, 3 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik had via marktplaats een easywalker duo gekocht. Die wagens kun je voor een klein bedrag kopen en ze zijn echt super robuust. De wagen kan door iedere standaard deur, heeft een kleine draaicirkel en in winkels nooit problemen gehad. De buitenste paden van de kruidvat gaat ook goed, op de een of andere manier toch een graadmeter voor veel moeders ;)

2. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Onze kindjes scheelde 22maanden. Ik ben groot fan van draagdoeken als ze klein zijn, mede daardoor geen duowagen gekocht. Meerijplankje zonder zitje. Ik zette hem vast in een tuigje, gaf mijn kindje duidelijkheid dat hij daar moest blijven staan. Rond 4maanden een duo buggy gekocht, deze zitjes konden helemaal plat en die toen voor langere dagen (dierentuin) gebruikt.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nooit een duowagen gehad. Als ik met alle 2 de kinderen weg ging dan zat de oudste in de wagen en de jongste in een ergonomische draagzak .
    Later kon de jongste meer lopen en luisteren dus die liep er naast en jongste in de wagen. (Kon helemaal plat). Wel de draagzak mee. Als de oudste te moe werd dan kon ze in de wagen en de jongste in de drager.

Deel Deze Pagina