Ik denk dat je ook de afstand die je loopt mee moet nemen. Zoon was 27 mnd toen nr 2 kwam en kam goed zelf lopen. Alleen als hij moe is gaat dat wat minder en dan is de terugweg vh winkelcentrum naar huis (1.5 km enkele reis) soms toch wat te lang. In de zin dat ik dan nr huis wil om de baby te voeden, zoonlief wordt na veel lopen trager en meer moe en luistert dan niet meer. Op het plankje staan werkt dan niet goed omdat hij dan vaak niet goed luistert. Ik maak tegenwoordig liever een met de loopfiets of zoonlief op zijn gewone fiets met zijwieltjes dan met het plankje. Jouw kindje is nog jonger dus ik zou voor een duo wagen gaan. Als we met de auto nr het winkelcentrum gaan en we veel winkels moeten hebben neem ik het plankje overigens wel graag mee. Hij vind het dan voor 5 min leuk om op te staan ( en dat is gijn voor mij want dan loopt hij niet heel de tijd hard weg).
Ga je straks veel met beide kinderen op pad? Wil je een draagdoek overwegen? Ik vond het zeker in de eerste maanden ideaal. Daarna zou ik een gewone kinderwagen met plankje kiezen. Of je oudste moet een slechte loper zijn of een wegloper. Dan zou ik kijken voor een 2e hands duowagen. En dan later weer naar een gewone kinderwagen en de oudste op bv een loopfietsje.
Wij hebben een meerijdplankje en dat werkte hier heel goed. Mn zoontje was 2. Nu 4 en hij staat er nog steeds op . Alleen voor uitstapjes nemen we altijd 2 wagens mee. Of 1 buggy en 1 kinderwagen
Wij moeten wel allebei haha. Hebben de bugaboo donkey. Mijn zoontje heb ik heel veel gedragen en ik zal de tweeling om en om ook veel dragen. Maar voor dagjes uit ook een meerijdplankje. Zoontje is nu 2 en bijna 4 maanden, we hebben het geluk dat hij graag loopt en ook goed luistert. Hopelijk blijft dat zo. Mar als de tweeling komt is hij bijna 3, denk dat hij tzt meer en meer gaat lopen.
Wij hebben een meerijplankje aangeschaft. Eentje waarop ze moeten staan, maar mijn dochter parkeert der kont erop, voeten in het mandje onder de kinderwagen en ze kan lekker zitten (vind ze zelf) Ze schelen 19 maanden.
Mijn oudste was 2,5 jaar toen broertje werd geboren. Had een plankje maar dat was waardeloos, ze vond het niet prettig staan. En als ik heel eerlijk ben loopt het echt niet lekker. Gelukkig kan ze inmiddels goed op haar loopfiets. Dragen hebben mijn baby's nooit fijn gevonden en mijn rug was ook geen fan van dragen.
Ja en nee. Hij zit als we bijvoorbeeld naar de dierentuin gaan wel in de buggy. Maar kleinere afstanden niet. Maar hij is liever lui dan moe
Heb hier nu sinds 8 weken de uppababy in gebruik. Heb een zoon van 19 maanden en dus een zoon van 8 weken. Ik ben echt ontzettend blij met deze wagen. Er zijn verschillende opstellingen mogelijk en hij is ook als enkele wagen te gebruiken. Heb veel bekijks als ik er mee rondloop en krijg ook geregeld complimenten.
Hier zat twintig maanden tussen en de oudste weigerde een plankje (met stoeltje). Ze vond het eng. Dus een dubbele wagen aangeschaft voor erbij.
Oudste in de buggy als het nodig is? Als wij met twee zijn, gaan we allebei gewoon dragen (oudste net 2 en baby). Dochter wil echt zelden in de buggy voor korte stukken en geen zin om een peuter na te lopen met lompe buggy