duowagen of meerijdzitje

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Ior, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Wat zouden jullie doen en/of adviseren?

Als deze zwangerschap goed gaat zit er 1,5 jaar tussen onze kinderen.
    We hebben nu een quinny buzz 3. Dus geen uitbreidmogelijkheden om er een duowagen van te maken.

Zou je dan voor een nieuwe wagen gaan, of een meerijdzitje/plankje voor de oudste?

2. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor een 2ehands duowagen gaan. Ik had een oppaskindje en het verschil met mijn dochter was precies 2 jaar. Mijn dochter ging toen op een kidsit maar dit was echt voor kortere enden. Ga je langer wandelen of winkelen oid kon ze hier nog niet zo lang opzitten.
    Met 1,5 jaar ben ik bang dat het helemaal nog niet wil werken.
    Daarnaast schrijf je dat je een Buzz hebt, het is mogelijk om hem hieraan te hangen. Maar de wagen is niet berekend op zoveel extra gewicht en zal er enorm door slijten. Ook bij Quinny verlies je direct je garantie (mocht je die nog hebben) als je er een plankje oid aan hangt omdat de wagen er niet geschikt voor is.

Ik zou zeker voor een duawagen gaan en daarnaast je Buzz houden voor wanneer je met 1 kindje op stap gaat.

3. Ior

Ior Niet meer actief

Bedankt voor je advies. En fijn dat je meld dat de buzz geen plankje aankan.

Op zoek naar een duowagen dus.

Iemand daar nog tips in?

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    De duowagens van zowel Easywalker en Koelstra zijn de laatste jaren erg populair. Vindt ze dus ongetwijfeld ook veel op MP.
    Beide zijn stevig en rijden nog wel soepel...

Je hebt ook de duowagens onder elkaar zoals bijvoorbeeld de Phil & teds die je ook als enkele wagen kunt gebruiken.
    Doordat het inprincipe een enkele wagen is dus compacter, maar een kindje zo eronder zou ik zelf niet zo snel voor kiezen omdat die nagenoeg niets kunnen zien en heel erg dicht op de grond zitten.

5. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hier is de phil&teds geweldig. Onze baby was te snel overprikkeld en dat hij onder ligt is de enigste reden dat hij juist een beetje slaapt in de wandel wagen..

Mij werd in de winkel verteld dat een meerijdzitje erg gammel is en dat je ieder hobbeltje voelt.

6. Ior

Ior Niet meer actief

Dank voor jullie tips.
    Mijn oog is gevallen op de icandy peach. Dan kan deze wagen weg en zit ik niet met zo'n grote wagen als ik maar 1 kindje bij me heb.
    Persoonlijk vind ik de phil & teds niet zo mooi.

Deel Deze Pagina