doodoo slaapknuffel met baarmoedergeluid

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door greetie, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    heeft hier iemand ervaring mee??? Ik wil het wel eens proberen! ben benieuwd!

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja, ik heb er spijt van dat ik hem gekocht heb! Mijn zoontje werd daar echt niet rustiger van, eerder onrustiger....:S

Ik heb hem nu nog, ligt op zolder en denk ook niet dat ik hem voor deze baby ga gebruiken....

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hier ga je enorm tegenstrijdige reacties krijgen... ofwel ben je er weg van, ofwel vind je het rommel!

Hier was ons zoontje er wel heel erg veel mee... hij heeft ermee leren doorslapen (telkens hij wakker werd sloeg dat ding terug aan en viel hij weer in slaap), als hij heel onrustig was moesten we het maar opzetten en hij werd er rustig van. Noa was een babytje met verschrikkelijk veel last van reflux. Slapen was een ramp en die hond was het enige dat hielp om hem in slaap te krijgen...

Bij ons ligt ie nu ook weer in de kast (enkel de baarmoeder geluiden waren interessant, rond 7 maanden hebben we het uit zijn bedje gehaald omdat het minder effect begon te hebben en hem in het tegendeel eerder wakker hield en dat muziekje staat nogal luid) maar bij de volgende proberen we het zeker weer!

Voor ons persoonlijk was het een van de beste kopen die we gedaan hebben voor de geboorte!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij hadden een soortgelijke beer gekregen, een Prince Lionheart. Er zaten verschillende geluiden op, muziek, baarmoeder, de zee en je kon zelf ook wat inspreken. Haha, we spraken af en toe van die teksten in als 'hallo, hier spreken je vader en moeder, ga maar lekker slapen'. Meestal hadden we hem op die baarmoeder geluiden en ze vond het wel prima geloof ik.
    Het enige nadeel was dat we de batterij steeds vergaten te vervangen (moet weer met een schroevendraaier, logisch, maar dan kun je weer naar de schuur op daarnaar) en hij dus vaak weken niets deed. Toen ze wat ouder werd, hebben we dat doosje maar uit zijn buik gehaald, want anders deed ze dat zelf. Ik ben het ding kwijt, dus nu hebben we alleen de beer.

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hahha ja idd, lekker tegenstrijdig. Maar natuurlijk moet je het zelf ondervinden. Het ene kind zal er wel baat bij hebben, een ander (zoals de onze dus) zeer zeker niet. Lijkt het je wat, dan zou ik hem gewoon aanschaffen. Of als je kindje een moeilijke slaper blijkt, is het wellicht ook de moeite om het te proberen. Slaapt ie heerlijk zelf, dan zou ik het ook niet eens proberen.

Deel Deze Pagina