De titel zegt het al, welke van de twee zouden jullie aanraden? Ik kan nu een easywalker sky kopen voor 200 euro incl reiswieg en twijfel dus.
ik heb de enkele wagen easy walker sky en ben er erg tevreden over dus als je hem voor 200 euro kan overnemen zou ik zeggen doen!
Hier een zeer tevreden eigenaar van Urban jungle. Je kunt die duowagen met 1 vinger rijden en hij is lichter dan de meeste enkele wagens.
Ik denk dat het ook een kwestie van smaak is, ik ga voor de urban jungle die heb ik nu ook en ben heel tevreden Het enige nadeel vind ik dat je geen mc er op kan zetten en bij die easy walker volgens mij wel, zelfs 2...
Hier een enkele Easywalker Sky. Alleen het boodschappen mandje is wat moeilijk te benaderen maar dat is dan ook het enige. Straks met de buggy zit er op is dat geen probleem meer. Ik zou dus zeggen Easywalker. Al heb ik van de Urban ook goede verhalen gehoord maar zelf helaas nog niet mee gereden. Succes
Hier na alle tevredenheid een urban jungle duo in gebruik. Wij vinden het een erg fijne wagen. Adapters voor de maxi cosi hebben wij nooit gemist, wij gebruikten de maxi cosi's alleen voor in de auto niet om te wandelen, daar hadden we immers de reiswiegen voor ! Maar heb over de easywalker ook altijd goede verhalen gehoord. Denk dat je gewoon moet kijken naar wat jullie mooi vinden, en ook de prijs in overweging nemen, want 200 voor een wagen is natuurlijk niet veel !
Hier ook een enkele easy walker en ben heel tevreden. We hebben de nieuwe versie (deluxe) en daar valt het boodschappen mandje wel goed bij te bereiken.
denk er wel over na dat een easy walker duo lastiger tillen is als een urban jungle duo, dus als je hem vaak in en uit auto moet tillen zou ik even verder zoeken.. Ik kan ze allebei niet aan (vanwege rug) en wij gaan dus voor een koelstra duo, is kleiner en daardoor makkelijker tilbaar.
Hier een duowagen urban jungle. Tot nu toe staat ie te staan in de woonkamer maar vind m erg licht rijden, niet te log.