Ik heb weer eens jullie advies nodig dames! Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Als ukkepuk geboren wordt, is Milan bijna 17 maanden. Wij hebben helemaal geen kinderwagen meer (die hebben we toevallig een paar weken geleden weggeven aan vrienden, hihi), dus we hebben sowieso een nieuwe nodig. Nu zat ik zelf te denken dat een duowagen 't handigst zou zijn. Maar tot welke leeftijd gaat/kan de oudste daarin? Want anders loop ik daarna steeds met 1 kindje in een duowagen, dat lijkt me ook weer niet echt handig. Een kiddyboard wil ik sowieso niet, dat lijkt me echt niet handig lopen. En als een duowagen idd de beste oplossing is, welke raden jullie dan aan? We gaan heel veel wandelen, en ook vaak lange afstanden, dus ik wil wel een goede reiswieg voor de jongste, die moet wel een beetje comfortabel kunnen zitten (en 't moet ook goed voor 't rugje zijn natuurlijk). Zelf zat ik te denken aan een zoom duo, maar misschien hebben jullie wel betere ideeën! Ik ben heel benieuwd! Alvast bedankt!
ik zou ook een duowagen kiezen je kindje kan er tot een jaar of 4 zoiezo in geloof niet dat nodig zal zijn maar toch het kan gewoon pff en welke tja ik zou het niet weten eigenlijk ik heb zelf niet zo'n fijne gehad een hele lompe had ik en die was opgevouwen nog steeds lomp en onmogelijk in onze auto te passen dus zou wel een wagen kiezen die compact op te vouwen is je kan eens bij prenatal op internet kijken of daar wat tussen staat volgens mij geven die ook gewoon advies
het ligt eraan, als je een duowagen naast elkaar hebt kan de oudste vaak korter erin omdat de zitting minder breed is. Ik zag er laatst 1 staan van Easywalker, maar die wagenbak is al vrij klein en het wandelgedeelte ernaast ook. Mn zoontje zou nu al bijna klem zitten. Ik heb nu een tandemwagen van Topmark gekocht, mn zoontje kan daar nog wel een hele tijd in zitten. Er zit bij deze een verstevigd babynestje, dat is volgens mij wel iets beter voor de rug als de zachte babynestjes. Maar deze wagen heeft geen luchtbanden dus veert ie wel minder, dat kan voor jou minder zijn met lange wandelingen.
Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. De tandem van Bacookie de Zoom. Is niet zo enorm groot met invouwen. Je kunt hem op allerlei manieren samen stellen. Je koopt hem met 2 wandelwagenzitjes. Er kan ook een reiswieg op die best wel groot is. Ook kun je met adapters er de maxi cosi op bevestigen. Moet er wel bij zeggen dat ie niet goedkoop is.Het leuke ervan vind ik dat de zitjes naar elkaar toe kunnen kijken, zodat de kinderen in contact staan met elkaar. http://www.bacookie.nl/index1.html (op de site de kinderwagen aanklikken krijg je meer opties te zien)
als ik nu zwanger word moet ik voor een 3lingwagen gaan kijken denk ik aangezien mijn mannen nu bijna 2 jaar zijn wel lopen maar geen hele wandelingen natuurlijk en 1tje dragen gaat nog wel maar 3 hihihi beetje veel bovendien heb ik nog nooit een tweelingkiddyboard gezien jullie??
Urban Jungle had een drieling wagen naast elkaar. Tijdje geleden kwam er een vrouw mee binnen, was een drieling en ze zaten allemaal in de zelfde kleertjes netjes naast elkaar. Was echt een geweldig gezicht. Haha.
Die zoom is idd echt supermooi. Ik ben al een beetje rond aan 't kijken voor andere duowagens ook, maar ik blijf steeds bij die terugkomen. Ik ga er dus zeker een keertje mee proefrijden! En dan als 't allemaal goed gaat, denk ik toch dat die 't wordt. Lijkt me zo gezellig dat ze naar elkaar kunnen kijken enzo . En 't oog wil natuurlijk ook wat!
Je hebt al een tweelingwagen neem ik aan? Als je dan een buggyzit weer de reiswieg op zet en de andere buggyzit laat, en een kiddyboard erbij doet kunnen de grote mannen om en om zitten en staan ! Als je een urban jungle hebt is er ook een beugel met een fietszitje wat je erop kan bouwen, daar kan je dan ook een van de grote in zetten en er is een beugel waarmee je een reiswieg soort van boven de twee zitgedeeltes kan bevestigen ! Wij doen nu overigens de kleine straks in de draagzak en de twee grote in de wandelwagen !
Met die zitjes achterelkaar ben je net een bus Maarjha met drie naast elkaar pas je volgens mij nergens door heen, boodschappen doen oid is volgens mij knap lastig. Ik zou denk ik eerder voor een van de tips van bolbuikje gaan.
Haha enof je dan bekijks hebt ! Maar ik zit daar niet echt op te wachten! Haha! Nee, zonder gekheid. Ik geef graag en best veel geld uit, maar ik vond het doodzonde om onze urban jungle van net een ruim jaar oud te verkopen en dan weer een nieuwe met 3 langs elkaar te gaan kopen á ong 1500 euro. Vandaar dat wij een andere oplossing genomen hebben ! En idd wat B en N zegt, met de duo wagen is winkelen prima te doen vind ik, maar met een wagen met 3 langs elkaar word het toch wel heeeeeel erg krapjes denk ik ! En zeker omdat de mannen van Gemke natuurlijk al 2 zijn en een baby eerst nog 9mnd moet groeien mocht die komen, dan zijn ze alweer haast 3. Nou dan zou ik zeggen een plankje om om en om te kunnen staan en dan 1 buggy zit en 1 reiswieg volstaat ook. En scheeld in de kosten ! Linda, Sorry voor je topic vervuiling! Haha! Maar vind je niet erg he !
Ook erg offtopic Maar wat ik me dan afvraag, hoe doe je het met 3 kleine kindjes in een auto, er passen toch geen 3 autostoeltjes naast elkaar.
Als je drie MC hebt kan er 1 links 1 rechts 1 voor de passagier moet dan tussen de twee MC in. Want volgens mij mag de midden stoel niet gebruikt worden voor een MC (maar dat weet ik niet 100% zeker). Een 7pers auto is een betere oplossing maarja ook een duurdere
Volgens mij mogen er daarvan wel 3 naast elkaar mits de midden stoel een normale gordel heeft zeg maar (dus niet alleen zo een middel gordel)
http://www.kinderveiligheid.nl/wettelijk.php Hier kun je alle wettelijke regels vinden met betrekking tot autostoeltjes in de auto.