morgen gaan we naar de prenatal voor nog een paar kleine dingetjes en de blijde doos ophalen.. maar welke moet ik gaan... zwolle almere amsterdam
qua afstand maakt het niet zo uit, hooguit 10 min verschil met elkaar misschien dat er mensen ervaringen mee hebben of zo.. was maar een vraagje #-o
Haha. Wij gaan altijd naar die in Amsterdam (wonen zelf in Amsterdam) en ik vind hem fijn. De andere 2 ken ik niet.
Sommige zijn gewone winkels en sommige zijn warenhuizen. De warenhuizen zijn groter. Weet niet welke van jou rijtje een warenhuis is. Misschien kan je dat op de website van prenatal vinden?
Wij zijn in Zwolle geweest. Mooie winkel, weet het verschil natuurlijk niet met die anderen. Hij is boven, wat het voor ons wel gemakkelijk maakte om met 6 weken zwangerschap stiekem ongezien naar binnen te floepen
Ik ken alleen de warenhuizen in Zwolle en Groningen en als ik die met elkaar vergelijk, vind ik die in Zwolle echt veel prettiger. Mooie, overzichtelijke winkel. Maar goed, die in Amsterdam en Almere ken ik helemaal niet, kan me voorstellen dat die allebei groter zijn dan de winkel in Zwolle.