Ik heb deze doos aangevraagd van de prenatal en heb al 3 bevestigingen gehad dat hij is aangevraagd.. Is het nou zo dat ik straks 3x een afhaal coupon krijg? Nee toch?
Haha...wie weet. En als het zo is... handig toch? Maar het gaat via de post/ mail, dus misschien krijg je gewoon 1 afhaaladres. En anders heb je 3 pakken gratis luiers + veel kortingsbonnen voor de luiers. Niks mis mee Ik kreeg 2 dozen van felicitas. Ook een foutje denk ik. Had er 1 opgehaald en later kwam er nog 1 thuis bezorgd. Er zat toen een avent flesje in die ik nu dus 2 heb, best handig.... haha Groetjes!!
ik heb me ook aangemeld en bevestiging gehad, alleen nooit meer iets van gehoord. jammer vond het de vorige keer wel een leuke door
Als je niets gehoord hebt, dan moet je even mailen naar consumentenservice@wij.nl met je gegevens. Ik heb dat van de week ook gedaan en de volgende dag afhaal mailtje in mijn inbox.
bedankt, ga ik meteen even doen, had me al een keer extra aangemeld, maar ook niets gehoord. Vond het de vorige keer een leuke doos
Ik heb ze ook maar even gemaild. Kreeg n.l na vele mailtjes ook pas afgelopen maand de 1e wij jonge ouders. Heb t wel nog gevraagd bij de Prenatal, maar die vertelden dat je iets hoort in de 7e of 8e maand, maar volgens mij kreeg ik de vorige keer snel bericht