Duowagen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Skatje, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    In juli wordt ons 2e kindje geboren.
    Mijn zoontje wordt een maandje later 2.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben jullie een duowagen gekocht of gewoon zo'n stoeltje dat je op de gewone wagen kunt zetten (kidsit of zo)?

Ik ben namelijk bang dat 2 nog net te klein is om netjes op zo'n zitje te blijven zitten..

Wat zijn jullie ervaringen?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gebruik even de zoekfunctie op duo wagen.. zijn afgelopen week sowieso 2 topics over geweest en ander kan je in mijn geplaatste berichten zoeken. daar staan ook meerdere duo wagen topics waar ik gereageerd heb..;);)

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier gaan we absoluut geen duowagen aanschaffen. Mijn dochter wilt zowiezo al nauwelijks nog in de buggy zitten ofzo. Dus wij gaan voor een plankje.

Ze zal 21 maanden zijn als de kleine geboren wordt.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij zitten ook ernstig te twijfelen over een duowagen. Dochterlief is dan precies twee jaar oud, momenteel wil ze echt niet meer zo graag in de buggie. Maar als ik vrienden van ons zie met kinderen van net 2 en 4, die maken er echt veel gebruik van. Afgelopen september nog. En die van 4 vind het toch ook wel lekker als ze moe is hoor.

Mja, dit weekend zag ik er eentje voor 120 euro voorbijkomen (Duitsland) maar ja, die kon je pas vanaf 6 maanden gebruiken.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik denk dat ik het maar even aankijk. Ik vind zo een waar de een in ligt en de ander zit toch niet handig, dus na een half jaar, als de kleine uit de reiswieg is, kijk ik dan wel of het wel of niet handig is, denk ik.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb wel een duowagen aangeschaft toen onze tweede werd geboren... en het is echt ideaal! mijn oudste was op het moment dat haar zusje werd geboren net 16 mnd... nu is ze 2,5 en zit er nog steeds in! het is vooral erg handig als je boodschappen gaat doen met 2 kids!! ik zou zeggen niet twijfelen!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als je eens googled op de phill en teds duowagen, die is echt heel handig... als baby zijnde kan je die achterin leggen in een reismandje... en als ze groter zijn kan je er een duowagen van maken met 2 zitjes... achter elkaar...

mijn jongste zit nu voorin, en mijn oudste achter... als mijn oudste dochter straks niet meer in de wagen hoeft kan ik er 1 wandelwagen van maken... erg handig ding! alleen wel erg prijzig maar je hebt er echt heel veel aan!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tnx voor de antwoorden!

't Is alleen zo dat ik nu een dure wagen heb, de maxicosi mura 3 en ik vind het zo zonde als ik die maar voor 1 kindje heb gebruikt!

Deel Deze Pagina