Wie weet waar je nog lieve zachtgekleurde kleding voor de kleine babyjongen kan kopen? Ik vindt de keuze zoiezo al een stuk minder als voor een meid, en wat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn vooral hardere kleuren en vooral stoer. heel leuk hoor die stoere blouses en spijkerbroekjes, maar niet voor een pasgeboren baby vindt ik dus...wie o wie?
Waar vind jij die stoere kleding dan? Daar ben ik naar opzoek! Ik kom dus alleen maar van dat lieve tegen! Maare prenatal, h&m, c&a, zeeman. Allemaal leuke lieve zachte pakjes
misschien ben ik gewoon heel lastig hoor, maar van die grote logo's , donkere kleuren of drukke print valt al snel buiten wat ik zoek ( denk : babyblauw, beige, lichtgrijs, niet te druk)
Z8, Stoer, Vingino, Mexx, Airforce, Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com# Aanbiedingen voor jongenskleding Jongens - Collectie - Kinderkleding.nl Babykleding jongens - Shirt - lange mouw | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Manonni ik heb denk ik dezelfde smaak als jou, ook lichte lieve zachte tinten voor een pasgeboren baby. Heb veel van Tommy hilfiger (heel licht baby blauw), petit bateau, kijk ook eens bij feetje? Ducky beau? Die hebben ook mooie goede kwaliteit en van die zachte kleuren.
Ik ben ook van de zachte, lieve kleertjes en niet van dat stugge spul voor baby's. Ik slaag vaak online en bij de H&M. Online koop ik graag kleertjes van Ducky Beau , Imps & Elfs en Taille O(maar dat is wel zoeken, ik vind niet alles leuk, soms een leuk broekje). Ik vind Petit Bateau ook geniaal maar de pasvorm zit op de een of andere manier heel slecht bij mijn mannetje. Koop het o.a. op Kleertjes.com en Duckybeau.nl. Zijn fijne sites, nog nooit wat geks mee gehad én vooral heel erg leuk in de sale Edit 1: Ow bedenk me nog wat! Had op de jonge gezinnen beurs ook ingeslagen vorig jaar, daar blablabla vandaan(kan ik dus nergens meer vinden, iemand een goede site??) dat was ook geweldig spul! En ik heb ook altijd een of twee nijntje shirtjes van de V&D. En de sokjes van Bambino(kruidvat). Edit 2: Hihi ik blijf bezig maar Name-it heeft ook leuke zachtje broekjes, soms shirtjes. Feetje heeft ook mooi zacht spul maar soms ook druk, wel zoeken dus! MEXX dito maar weer een pasvorm die mijn mannetje niet mooi zit.
Ik heb een paar mooie en erg lieve pakjes van ISI. Bij Babyplanet, niet duur en in lichtblauw en lichtgrijs. Oja, Ducky Beau, daar heb ik ook een mooi vestje van!
Wibra heeft ook leuke zachte pakjes! In creme met iets kleur, heb ik ook gekocht omdat wij het geslacht niet weten.
C&A heeft over het algemeen bergen zacht gekleurde kleding. H&M en Prénatal hebben vaak ook wel redelijk wat. En de Hema en Zeeman soms ook. Verder inderdaad Ducky Beau en Imps & Elfs en Noppies en Feetje en Dirkje. Er is geen merk die 100% dergelijke kleding heeft (zoals geen enkel merk over het algemeen 100% heeft wat je zoekt ), dus combineren.
Tnx voor de tips! Moet zeggen dat ik vooral ducky beau wel heel leuk vindt. Zag op de site dat een winkel hier in de buurt het verkoopt dus binnenkort maar even snuffelen. We hebben hier maar een kleine prenatal,misschien dat dat het is. Tijdje geleden nog een leuk pyjamatje gekocht in het filiaal in rotterdam,hier nog nooit gezien
Ik vind de stoerdere kleertjes juist ook wel schattig, maar echt lieve zachte kleurtjes, en vooral heerlijk zachte kleertjes hebben ze bij C & À.
Onze kids kregen de eerste maanden ook nog geen spijkerbroekje aan. Ik hield de broekjes vaak weg bij de Prenatal, die waren 4,99 en daar deed ik een leuk shirtje op. Ik had ook veel van Ducky Beau.
Ik heb dan wel een meisje maar ik ben helemaal weg van het merk Gymp. Die hebben zowel voor meisjes als jongens veel wit, lichtblauw, (ook zacht roze natuurlijk ) en lichtgrijs! Mijn meisje zie ik het liefste in zachte kleurtjes en het liefst zelfs wit. Echt de moeite waard. Het is wel wat duurder maar online kan je ook veel in de uitverkoop vinden! En wat andere ook zeggen, Hema heeft veel, noppies vind ik ook heel fijn, maar vaak wat meer uitgesproken. Succes met zoeken!!