Hij is inderdaad best duur. Maar dat vind ik eigenlijk van alle (duo)wagens. Ik hoef voor dit kindje, aangezien het de 5e is, niet heel veel te kopen, dus ik dacht ik doe mij zelf een goede kinderwagen cadeau. Nou maar hopen dat hij inderdaad goed is en het geen miskoop blijkt te zijn.
Wij hebben een 2e hands Easywalker Duo (naast elkaar dus). Ik ben er echt zooooo blij mee! Hij rijdt superfijn, is heel wendbaar en dus ook makkelijk met 1 hand te besturen, hij heeft gewoon een reiswieg ipv een babynestje (dat vond ik echt een must) en ik kan gewoon alle winkels in. Ja, ook de Kruidvat . Ik zou echt never nooit een hele dure wagen kopen. Mijn dochter is nu bijna 2 en die loopt nog niet (niet helemaal bekend waarom, maar da's een ander verhaal), maar de meeste kindjes van 2 kunnen al prima lopen en willen echt niet meer in de wagen. Dus al met al gebruik je de wagen hooguit een jaar denk ik. Lekker dan als je net meer dan 1000 euro aan zo'n duoding hebt uitgegeven... Mijn kinderen schelen overigens 14 maanden.
Amethist, mijn jongste kindje wordt 2 een paar dagen na mijn uitgerekende datum. En loopt al sinds een week voor zijn 1e verjaardag, maar hij zal toch echt in de kinderwagen moeten. Mijn kinderen zijn namelijk op die leeftijd allemaal kleine weglopertjes, dus ik denk dat hij ook dan niet vrijwillig met mij mee zal lopen of op een zo´n plankje zal blijven staan. Dus of hij het nou leuk vind of niet, hij gaat in de kar.
Ja, dat is misschien ook wel weer waar idd. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, dus dacht dat meelopen dan misschien makkelijker zou zijn. Maar als ze gaan weglopen dan kan dat natuurlijk niet nee.
Ik heb momenteel een hele fijne duojogger. Dacht 'leuk, zitten ze gezellig naast elkaar en kunnen ze beide alles zien' (ze zijn momenteel 14 en 31 maanden). Alleen vechten ze elkaar de laatste tijd regelmatig de wagen uit. Met als gevolg dat ik de oudste maar laat lopen omdat de jongste soms heel vasthoudend kan zijn in zijn haren- en orentrekgedrag Ook ben je als duowagen naast elkaar natuurlijk best breed, is in sommige winkels ook niet heel handig. Weet niet wat ik een volgende keer had gedaan, al blijf ik er bij dat naast elkaar in principe voor de kindjes wel het leukste is. En de wagens zijn vaak beter te duwen voor langere afstanden...
hier ook een phil and teds vibe ( moet em nog wel gebruiken met 2 kids, ze zullen 20 mnd schelen) heb ook een storchenwiege baby carrier aangeschaft..en heb nog een nuna pepp buggy...dus verschillende mogelijkheden! ik rijd nu al met de wagen en vindt het ehct een uitkomst! (mijn zoontje loopt ook al vanaf 11mnd, maar in winkels is het een echte wegloper, nhaja buiten ook! Ik vind het juist wel fijn dat ze niet naast elkaar zitten, vooral in de newborntijd, dan kan de kleine lekker rustig in zn wiegbak liggen.. en wie weet wanneer de jongste over gaat naar de buggy-inzet dan kan oudste wel ernaast lopen, en dan is het net zo gezellig )