Wie heeft er ervaring met de baby bag van premaxx? Ik wil er graag eentje aanschaffen omdat hij me super handig lijkt..maar het lijkt me ook wel een hele belasting voor je rug zeker als je kindje zijwaarts zit.. ervaringen?
helemaal niemand? Ik zat nu een beetje te zoeken via het forum en daar las ik hele oude maar negatieve reacties over de baby bag omdat het gewicht aan een schouder zou hangen dus het erg belastend is.. Hopelijk hoor ik snel wat meningen van jullie.. Anders nog andere draagdoeken of buikdragers ofzo aan te raden? Het moet wel handig zijn in de stikhitte hier in turkije..dus geen dikke doeken of weet ik wat..
Ik heb m. Ik heb m veel gebruikt op vakantie in London en Praag, maar Iman lag er toen nog in. Zittend heb k m nog niet gebruikt.
ik heb er geen ervaring mee maar ik ga hem ook gebruiken straks maar alleen liggend, zittend lijkt me te zwaar daarvoor heb ik een gewone draagzak
ik heb via google een site gevonden van 2002 waarin staat dat dat ding super onveilig is. maar goed we zijn nu wel een paar jaar verder...omdat het dus ook zo'n klik slot is ben ik benieuwd of dat het inderdaad wel aan kan..
Ik heb er twee, maar nog niet gebruikt, het lijkt mij helemaal in orde, en het lijkt me ook heel lekker voor de baby, fijn dicht tegen je aan.
ja ik ga dus die zij houding gebruiken..eslem is al 6 maandjes..dus vandaar.. het leek mij dus ook wel handig..maar was bang dat het dus zeer zou doen bij je schouder..
Geen ervaring met de babybag van premaxx, maar ik heb een tricot slen en daar ben ik super tevreden over en je kan je kindje er lang in dragen en het is ook niet zo belastend voor je rug.