Hier ook een duowagen en die gebruiken we voornamelijk om boodschappen te doen. Ik vind dat zo'n gedoe met de auto en met de duowagen erop uit is heerlijk. Mijn oudste is nu 27 maanden en kan goed lopen maar geen uur. Als we samen lang lopen dan nemen we beiden een wagen. Korte stukjes in de wijk laat ik haar lopen. Ik heb een topmark tandem met babybestje en ze ligt er heerlijk in. 2e hands voor 75. Zijn geld al opgebracht!
Dat was hier ook doorslaggevend. Dat niet luisteren . Ik zag mezelf al worstelen met een kind dat niet op een meerijdplankje wil blijven staan. En gezien het feit dat wij wel vaak en ver wandelen, was de duo hier een must. Gezien de ruimte hier in huis zijn we uiteindelijk voor de p&t gegaan. De oudste twee schelen 20mnd de jongste 2 14. De duo wordt hier nog elke dag gebruikt.
Baby-Dump o.a. tweeling wandelwagens, tweeling wandelwagen | Baby-Dump De topmark toppi 2 lijkt er precies op en is iets goedkoper. Baby-Dump o.a. tweeling wandelwagens, tweeling wandelwagen | Baby-Dump
Wij willen ook een duowagen, omdat mn dochter bij de geboorte van deze baby net 1,5 is. We hebben nu de ABC Zoom op MP gevonden voor 250,- is een jaar gebruikt, dus as wij hem maar een jaar gebruiken denk ik dat we hem nog wel door kunnen verkopen weer.. De phil en teds zien er ook wel mooi uit, maar zijn niet echt te vinden nog op MP en ik denk dat die ook voor rond de 300,- verkocht worden op MP..
We hebben de duowagen net opgehaald, en hij is mooooi!! (ABC zoom) Ook erg handig eraan is dat je de maxicosi en reiswieg er zo in kan klikken. (heb je wel adapters voor nodig). Ik denk dat we hier erg blij mee gaan zijn. En voor 1 kindje ziet het er misschien een beetje gek uit, maar dan heb je wel veel plek om je boodschappen o.i.d. kwijt te kunnen
Toen onze tweede kwam was de oudste 19 maanden. Hij luisterde erg goed en een meerijdplankje was voldoende. Bij de derde was het een ander verhaal. Onze tweede heeft autisme en kon, ook al was hij bijna 3, absoluut nog niet los op een plankje. We hebben toen een Quinny duo (tweedehands) gehad en dat was een prima wagen. Alleen een beetje zwaar, aangezien de oudste vaak ook nog op het meerijdplankje mee reed. Nu de vierde op komst is hebben wij een Easywalker duo besteld voor onze derde (16 maanden) en de baby. De Quinny duo was op en worden niet meer nieuw gemaakt. Omdat er een meerijdplankje achter moet (vanwege onze zoon met autisme die nu wel los kan, maar onbetrouwbaar is en het bovendien fijn vindt op het plankje) moest het een stevige zijn. De Easywalker kwam bij ons heel stevig over, daarom onze keuze voor deze.
Hier was mijn oudste 1 jr en 9 mnd en bewust geen duo wagen gekocht. Lange enden ging ik toch niet in mijn eentje doen dus dan kon er altijd nog een buggy mee. Wel een Kidsit gekocht via marktplaats en ik vind dat een geweldig ding. Wilde ik mijn dochter echt in de wagen hebben dan pakte ik de draagdoek voor de kleinste. Het is prima gegaan altijd en ook al moest ze in het begin erg wennen dat ze veel moest lopen ze kan daardoor nu wel makkelijk langere stukken mee lopen (laatst een wandeling gemaakt van bijna 2 km (zonder stoppen)en dat vind ik voor een dame van 2jr en 11 maanden best wel wat) dus hier geen spijt van die keuze