ik heb er nog 1 te koop ...achter elkaar. Zelf niet gebruikt, maar vorige eigenaar was er zeer tevreden over. Voor interesse PB je maar
Naast elkaar! Heb met beide ervaring. Achter elkaar stuurt een stuk zwaarder omdat het oudste kindje voor zit. We hebben nu sinds kort een graco duorider. en die is echt niet mega breed hoor.. Tja Kruidvat moet je er niet mee inlopen.. maar dat deed ik met een gewone wagen ook al nooit, is met geen een wagen handig. mijn oudste is nu 2 en half, en zit veel in de wagen. Anders duurt alles 2 keer zo lang haha.
Ik zit ook erg te twijfelen wat ik zal doen. Zag de bugaboo donkey op internet, maar nog zonder prijs, mag ik vragen hoe duur hij is?
Ik twijfelde eigenlijk niet, aangezien ik de naast elkaar véél te breed vond. Tot we dus bij de showroom kwamen en de naast elkaar nét ietsje breder was dan die achter elkaar... Tja en dan! Uiteindelijk hebben we ermee gereden (m'n zoontje mocht proefzitten) en toen zag ik wel dat ik niet die naast elkaar wilde, mijn zoontje is al erg slank, maar zat er vrij krapjes in. En toen ik de achter elkaar probeerde (de ABC ZOOM), was ik helemaal om... Je betaalt er wel voor, maar hij rijdt zó ongelooflijk lekker! Ook kunnen je kindjes hierin naar elkaar kijken, ook wel gezellig Moet stiekem zeggen dat ik 'm nu al gebruik, met 1 zitje erop, hij is heerlijk met het boodschappen doen, haha, lekker groot boodschappenvak erin! Wat je ook nog kunt overwegen is een draagzak/doek voor je jongste wanneer je vermoedt dat de oudste graag wil zitten in de buggy... Succes met je keuze!
wij gaan voor een duo wagen naast elkaar, een vriendin van mij heeft er een en dat gaat prima door alle deuren, het is de koelstra flexxo twin, die is niet heel breed, achter elkaar vind ik persoonlijk erg sneu voor het kindje achterin, die kijkt de hele tijd tegen de leuning van de ander aan, we twijfelen tussen de bugaboo donkey de flexxo twin en de abc zoom de donkey, kan straks als de oudste het meeste zelf loopt gewoon als enkele wagen worden gebruikt, erg handig, de abc zoom kunnen ze achter elkaar maar de achterste kijkt over de voorste heen, en ze kunnen naar elkaar kijken das ook erg leuk onze oudste (die gebruikt maakt van de wagen bedoel ik dan, want de echte oudste is 10 hihi) is net wel net geen twee als de jongste komt,
ZO! hihi iedereen bedankt voor de reacties! en WOW hihi nog meer twijfel! maar slim idee klein hummeltje! nooit aan gedacht! wij hebben een 'rugzak' voor de grootste, dat is een active leisure kind drager! maar ik twijfel omdat wij 2 honden hebben waar ik veel met mijn zoon mee wandel, minimaal 5km per dag.. zolang ga ik hem niet op mijn rug houden hihi en weet niet of mijn mini man wel zolang op een plankje kan staan/zitten/hangen.. maar ik lees nu een groot meningsverschil tussen achter elkaar en naast elkaar hihi ik denk dat het slimste is om toch eerst maar langs een winkel te gaan.. met veel verschillende wagens! de ABC ZOOM is eigenlijk wel DE UITVINDING! achter elkaar en toch kunnen ze elkaar zien! heel erg bedankt voor jullie meningen! ik laat wel horen wat de beslissing is geworden groetjes
Hier een easywalker duo, naast elkaar dus. Echt heerlijke wagen en met 2 vingers te duwen en te sturen. Ik kan overal naar binnen. Ja oké, kruitvat is misschien idd lastig, maar zoals al eerder gezegd hier, hebben enkele wagens hier ook moeite. Maar je moet gewoon ff proef lopen in een winkel, dan voel je vanzelf verschil....
Was een beetje aant rondneuzen op internet en kwam toen deze tegen Amazon.com: Contours Options Tandem Stroller, Ruby: Baby= Bekijk de fotos eens, hoeveel mogelijkheden er zijn qua verschillende zittingen enzo... en dan de prijs... staat alleen niet in de omschrijving wat je nou allemaal erbij krijgt hmmmm...